Skip to main content

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 

En wat moet je doen als al het bovenstaande ook niet werkt?


Ik heb al een nieuw wachtwoord van een medewerker gekregen. Maar ook dat werkte niet.


Wat moet ik doen!





Ik blijf de hele tijd het volgende bericht krijgen.





Er is iets fout gegaan.


We zullen de fout zo snel mogelijk herstellen. In de tussentijd kun je de klantenservice bereiken via 0800-0092 (gratis).


2017-10-09 19:00:39

Hey Beennie,





Dat is raar, maar ik los het graag voor je op!





Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!
Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.
Hoi Jeszuyd1980,





Daar help ik je graag bij!





Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!
Abonnement afgesloten krijg een bevestiging. Nu kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen krijg ik de volgende melding. Wat gaar er fout?


Menu


WACHTWOORD AANVRAGEN


Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.


Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.


Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.
Hi Pugnus, oeps! Ik heb zojuist ook op jouw eigen topic gereageerd. Heb je mijn reactie al gelezen? Mocht je er echt niet uitkomen, mag je mij altijd een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN sturen. Dan lossen we het samen op! 🙂
Hi, I got the "Welcome to T-Mobile Home" email. In this email they mention that I can create my account via home.t-mobile.nl/my/password .


I tried and I received the "Maak je wachtwoord aan voor My T-Mobile Thuis" after few hours. I tried to set the password, but I got: "Helaas, deze link is verlopen. Om in te loggen bij My T‑Mobile Thuis, vraag opnieuw een wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link om je wachtwoord aan te maken. Let op: deze link is een uur geldig"





I got the same "Maak je wachtwoord aan voor My T-Mobile Thuis" email 3 times, but it never worked.
hallo, ik heb gisteren T-Mobile internet besteld en wil graag aangeven dat ik de bedenktijd eraf wil halen. Ik heb begrepen dat dit via mijn account kan, maar ik ontvang geen wachtwoord op mijn emailadres.


Kun je mij hierbij helpen?


Groet, Thirza
Hoi @thirza.rhegum,





bedankt voor je bestelling! Wij willen jou ook graag zo snel mogelijk verwelkomen, dat kan inderdaad via de My T-Mobile Thuis omgeving. Ik heb onderstaande uitleg gevonden in een topic over het inloggen:





Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail. Krijg je toch geen e-mail? Het kan zijn dat je een ander e-mailadres gebruikt dan waar je de aanvraag voor jouw T-Mobile Thuis abonnement mee hebt gedaan. Controleer op welk e-mailadres je onze bevestiging hebt ontvangen. Voer dat e-mailadres in.






Lukt het met deze uitleg? 🙂
Ik heb net een link ontvangen waarmee ik het wachtwoord in zou kunnen stellen, maar toen bleek dat deze al was verlopen. Wilde toen opnieuw een wachtwoord aanvragen, en vulde toen per ongeluk mijn gmail in ipv het t-mobile mailadres. Ik weet nu niet of ik alsnog een nieuwe link op mn gmail zal ontvangen. Ik heb geprobeerd opnieuw de link aan te vragen met mn t-mobile email, maar kreeg toen de melding dat ik al een verzoek had gedaan. Ik heb nu enkele minuten later nog niks ontvangen op mijn gmail.





Wat denk je, nog even wachten?
@Nusselt The first time you log in you have to use your @t-mobilethuis.nl e-mail address, on an external e-mail address (Gmail for example) there might be a delay. If that still doesn't work then send me a private message with your postal code + housenumber, your date of birth and the last four digits of your bankaccount number, then I can reset the password for you!





@thirza.rhegum Is het bij jou inmiddels geluk om in te loggen? Zo niet dan geldt voor jou hetzelfde 🙂
yep, gelukt!
beste moderators,





mij lukt het ook niet om een wachtwoord te krijgen voor my t-mobile thuis. kunnen jullie mij helpen?





groet,
Ik heb geen toegang tot mijn t-mobile thuis of mijn account op t-mobilethuis
Ik wil snel met een klant op T-Mobile praten omdat ik een probleem heb en ik wacht meer dan een maand. Ik heb een probleem op mijn account t-mobilethuis
Hi @Cengiz_83 De eerste keer kan je het beste inloggen met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres, daarna kan je ook inloggen met je eigen e-mailadres. Je kan je wachtwoord eventueel resetten door te klikken op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. Lukt het niet? Stuur mij dan een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!
Hoi @Najihad, ik heb jouw vraag naar dit topic verplaatst. Lees deze goed door - ik weet namelijk zeker dat je er met deze tips uit gaat komen! Succes! ☺️
Hi @NH4! Ook jouw topic heb ik verplaats naar de bovenstaande. Met de tips van Sander kom je er vast en zeker uit. Probeer het eens! Heb je een andere vraag over de My T-Mobile Thuis omgeving? Vuur ze op mij af, ik sta voor je klaar!
Helaas lukt het mij ook niet om in te loggen op my t-mobile thuis.


Via wachtwoord vergeten krijg ik na lang wachten een email waarmee ik een nieuw wachtwoord kan invoeren. Als ik vervolgens inlog met dit nieuwe wachtwoord kom ik op een lege pagina terecht welke begint met:https://thuismy.t-mobile.nl/identity/callback.html#id_token


pagina laad verder niet.





Ik heb dit geprobeerd in google chrome en internet explorer, cookies heb ik verwijderd, en geprobeerd met zowel mijn gmail als met mijn t-mobile emailadres.





Zucht... kan iemand helpen?
Hoi @thomas1982,





In dit topic vraag ik je om enkele gegevens, dan kan ik een nieuwe inlog voor je aanmaken!
Alles gedaan zoals in de mail was aangegeven, maar krijg geen email met wachtwoord, dus kan niet inloggen op tmobile thuis. Heb ......@t-mobilethuis.nl gedaan en mijn eigen mail adres maar op geen van beide resultaat.





Mvg
Ook ik loop tegen het probleem aan dat inloggen op my T-mobile Thuis niet werkt.


of ik nu met het t-mobile e-mailadres of met het e-mailadres waarmee ik de bestelling heb geplaatst probeer in te loggen het resultaat is het zelfde.


Alle tips die op dit forum staan geprobeerd en helaas hetzelfde resultaat.


welke opties of trucs mis ik nog.
Hey @Outlae en @kmetz,





Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met een postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan maak ik direct een tijdelijk wachtwoord aan waarmee jullie kunnen inloggen.
Ik heb helaas hetzelfde probleem en kan mij niet aanmelden voor een tmt account. Op privé en tmt emailadres geen resultaat. Wie kan mij helpen? Gr. M
Hoi,


Ik heb alle tips geprobeerd, maar inloggen lukt nog steeds niet. Waarschijnlijk omdat de e-mailadressen die bij jullie bekend zijn niet meer actief zijn en ik dus de mail die verstuurd wordt bij 'wachtwoord aanmaken' acties niet zie. De t-mobile thuis inbox heb ik nooit geactiveerd. Niet handig, I know. Wellicht kunnen jullie mij helpen.


Groet,


Hanneke

Reageer