Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 121501 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @rick l, oei dat is niet heel fijn! Allereerst heel veel beterschap. Je raad het nooit, ik zit midden in de verbouwing van mijn huis en dit is mijn aannemer ook overkomen!😅 Heb je toevallig het verzendbewijsje nog? Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, dit is de eerste herinnering die we uitsturen omtrent de boete. Hierna heb je nog 30 dagen de tijd om het apparatuur geretourneerd te hebben. Ik ga er vanuit dat het goed komt, mocht je toch nog een melding ontvangen? Laat het dan gerust weten, dan ga ik kijken waar het misgaat.

 

P.s. Ik denk dat de collega's van logistiek erg blij zijn met de vondst van een chocolade letter!😁

 

Hey @amstelbaco, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je bij je eerste bestelling bij ons een wifipunt (WAP6807) hebt bijbesteld. Deze heb je op 20-08-2022 in ontvangst genomen en zou nog ergens bij je thuis moeten liggen. We hebben namelijk alleen de TV Box ontvangen en deze is goed verwerkt. 

 

 

Hallo @amstelbaco 

Nadat je het abonnement hebt beëindigd ontvang je een email met instructies om het apparatuur retour te sturen, hier zit ook een link in met de qr code die je bij DHL kunt laten scannen.

Ik heb mijn abonnement niet beeindigd, maar krijg zonder een mail te ontvangen een factuur van € 70 euro. Nooit geen wifipunt ontvangen !!

Dus kan ik toch niets retour sturen !!

Reputatie 1

Hoi Odido,

 

Onlangs heb ik bij jullie een wifi-punt en 4g voor thuis besteld voor ons nieuw huis. Omdat het internet in mijn dorp zeer traag is dacht ik dat een wifi-punt zou helpen, maar tevergeefs, het ligt gewoon aan de kabels in mijn nieuwe woonplaats. Ook 4g voor thuis mocht geen soelaas bieden en dus moest ook de buitenrouter retour. Nu zijn wij in ons nieuwe huis hard aan het klussen en ben ik bij het klussen van de ladder gevallen en heb ik mijn arm gebroken. HIerdoor is mij totaal ontschoten dat ik voor de wifi router retourzending maar 5 werkdagen had om hem terug te sturen, en was ik niet in de gelegenheid om dit snel te regelen. Mijn vriendin is zojuist naar de AH gerend om hem nog retour te zenden. Ook voor het wifipunt ben ik nu één dag te laat, die zou ik morgen op de bus kunnen doen. Kunnen jullie nog iets voor mij regelen? Ik doe de wifi versterker morgen op de bus. Zal een chocoladeletter erbij doen, beloofd. Hoor graag van jullie! 

 

Rick

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @amstelbaco 

Nadat je het abonnement hebt beëindigd ontvang je een email met instructies om het apparatuur retour te sturen, hier zit ook een link in met de qr code die je bij DHL kunt laten scannen.

Hoe ontvang ik een QR code / label ??

Hey @rekmy, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de zending blijft hangen. Ik heb het apparatuur handmatig afgemeld. Hierna zul je geen e-mails meer van ons ontvangen. Ik wens je nog een prettige dag! 

Super, bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @rekmy, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de zending blijft hangen. Ik heb het apparatuur handmatig afgemeld. Hierna zul je geen e-mails meer van ons ontvangen. Ik wens je nog een prettige dag! 

Hallo, ik heb mijn apparatuur in een DHL kluis gedaan omdat deze met de retourcode gewoon open ging. Hierbij heb ik echter geen verzendbewijs ontvangen maar nu dus wel bericht dat ik het niet gestuurd heb en dus boete krijg. Wat kan hieraan gedaan worden?

Hey @RoyS1988, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik zie dat het pakket door ons is ontvangen. Ik heb de TV Boxen handmatig op ontvangen gezet. Je zult nu geen e-mails meer ontvangen hierover!  

 

Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RoyS1988, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik zie dat het pakket door ons is ontvangen. Ik heb de TV Boxen handmatig op ontvangen gezet. Je zult nu geen e-mails meer ontvangen hierover!  

Beste Tmobile/Odido,

 

Onlangs heb ik twee tv boxen opgezegd. En retour gezonden op 24 augustus j.l. vandaag echter een mail ontvangen dat jullie deze nog niet hebben ontvangen. Op DHL staat dat deze op 30 augustus j.l. bij jullie is bezorgd. Het gaat om DHL pakket 3STML010103480.

met vriendelijke groet,

 

Roy Schellevis 

Reputatie 1

Super! Nu heb ik wel de QR code! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +8

@Makadocias Ik heb meteen voor je gekeken. De QR-code voor jouw pakket is gewoon beschikbaar. Je kunt deze terugvinden in My T-Mobile bij jouw open bestellingen: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Deze informatie kun je ook terugvinden in de e-mail die gestuurd is op 28 augustus. Je kunt de QR-code laten scannen bij een DHL punt of je kunt de QR-code uitprinten. 

Reputatie 1

Maar waarom wordt er dan gezegd op de site dat er een QR code gemaakt moet/kan worden als dit niet kan of lukt..... slechte zaak. Deze dingen hierboven genoemd waren mij bekend. Alsnog nam het dhl punt mijn pakket niet aan... lekker kansloos zo. Graag een qr code als dat kan.....

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Makadocias 

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar T-Mobile Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

Reputatie 1

Hallo,

Mijn tv box moet opgestuurd worden naar tmobile maar ik krijg geen download label.  DHL punt neemt t niet aan op deze manier.... Wat te doen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Toni Ams, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dat is wel gek dat je geen bevestiging ontvangen hebt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het wel onderweg is naar ons en het apparatuur komt als het goed is vrijdag bij ons aan! Ik ga er vanuit dat het goed komt. Als je hier nog een e-mail over krijgt dat het niet goed gaat, laat het dan direct weten. Dan kijk ik het voor je na. 

Ik heb geen verzendbewijs gekregen en ook niet later per email. Ik heb het pakket met Tmobile thuis internet teruggestuurd op vrijdag of zaterdag. Ik heb gebruik gemaakt van de qr code, print versie. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dku2022, goed dat je het navraagt en excuus dat wij niet terug zijn gekomen op je bericht, dit licht ik graag heel snel voor je toe! De volledig afmelding volgt pas zodra ook het TV Abonnement is opgezegd. Omdat je deze opzegt per 22-08 zal de volledige afmelding morgen volgen. In ieder geval hoef je niks meer te doen wat betreft de TV Box, Tommie heeft dit volledig voor je geregeld en opgeknapt! 😃

 

Hoi @RICKHIE, logische gedachte en ik had dit ook graag voor je waargemaakt! Het lastige is dat de apparatuur gekoppeld is aan een specifiek abonnement en wij dit niet kunnen wijzigen. Hierdoor moeten wij je nieuwe apparatuur opsturen als je een nieuw abonnement bij ons aanvraagt. Een mooi voordeel: hiermee zal je in je nieuwe huis het nieuwste van het nieuwste hebben! 😃 Ik wens je alvast veel succes met de verhuizing toe.

Geachte T-mobile,

 

Op dit moment staat mijn gehele inboedel opgeslagen tijdelijk in een opslagbox in verband met mijn verhuizing. Helaas heb ik er geen rekening mee gehouden dat ik de apparatuur terug zou moeten sturen, aangezien ik in mijn nieuwe woning per 01-11-2023 ook graag weer bij jullie mijn internetabonnement in wil laten gaan. Waar/ in welke doos de apparatuur zich op dit moment in de opslagbox bevind is mij helaas een raadsel en een onbegonnen zaak om dit te achterhalen.

 

Is er een mogelijkheid om de apparatuur te behouden en te gebruiken voor mijn nieuwe abonnement? Of om de apparatuur later alsnog terug te sturen?

 

Ik hoop op jullie begrip.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rick Hietland

Reputatie 1

Hey @dku2022, geen zorgen! Ik heb de TV Box handmatig afgemeld in ons systeem. Je zult geen boete ontvangen. 

Beste @Tommie dank hiervoor. De status van het retourpakket is nog steeds onveranderd. Ik neem aan dat jullie hierover verder contact opnemen met DHL?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @dku2022, geen zorgen! Ik heb de TV Box handmatig afgemeld in ons systeem. Je zult geen boete ontvangen. 

Reputatie 1

Beste @Tommie ik ben niet degene die voor het retourpakket heeft betaald… Jullie hebben een eigen ingang bij DHL? Ik krijg dit als antwoord via de chat:

 

Ik ga er als klant nu verder geen energie insteken. Ik heb aan mijn verplichting voldaan en ook aan jullie wensen om het via deze DHL methode te versturen. De rest is aan T-Mobile.

Beste T-Mobile @Tommie , ook aan de telefoon helpen ze mij niet verder, heb een half uur aan de lijn gehangen. Ze verzoeken dit aan jullie te melden zodat er dan via jullie eigen ingang een onderzoek gestart kan worden? Hoe nu verder? Straks krijg ik een rekening van 90 euro...

Reputatie 1

Beste @Tommie ik ben niet degene die voor het retourpakket heeft betaald… Jullie hebben een eigen ingang bij DHL? Ik krijg dit als antwoord via de chat:

 

Ik ga er als klant nu verder geen energie insteken. Ik heb aan mijn verplichting voldaan en ook aan jullie wensen om het via deze DHL methode te versturen. De rest is aan T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @dku2022, dit ziet er inderdaad niet helemaal lekker uit bij DHL.

Je kan altijd een belletje plegen hierover met DHL, ook ik zie inderdaad dat het vertraagd is door het sorteerproces. Hopelijk gaat dit als nog goed. Zo niet, trek dan opnieuw aan de bel, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! 

Reageer