Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding via Google Home met Harman kardon citation one duo en multibeam 700

  • 12 July 2024
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

Sinds kort overgestapt naar Odido glasvezel echter, Onze Harman kardon citation one duo en multibeam 700 maken via Google home geen verbinding met de wifi. Graag een oplossing voor dit probleem. Als ik namelijk niet over de HK kan beschikken zou ik mijn vraagtekens zetten of Odido wel onze ideale provider is. 

Alvast bedankt voor jullie reactie/oplossing.  Grt, Edwin 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Eddepet046 

Mogelijk kan dit helpen:

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Schakel 5 GHz uit bij de WiFi instellingen of ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

Beste Waqqas,

Bedankt voor je reactie.  Als ik dit doe heb ik dus geen 5G internet meer als ik het goed begrijp? Dat zou betekenen dat ik geen sneller/beter internet heb op de rest van de apparaten?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Eddepet046 

Het is alleen even om te kijken of het werkt dus probeer beide tips even.

De HK set doet het nu wel nadat ik de 5G heb uitgezet. Betekend dat nu dat de HKset alleen op 4G werkt?

Reputatie 7
Badge +14

Bij wifi heb je geen 4G maar 2.4 Ghz. Als je HK set eenmaal is verbonden met die 2.4 Ghz, dan zou je de 5Ghz weer kunnen aanzetten. 

Reputatie 7
Badge +15

@Eddepet046 

Mocht de verbinding dan weer niet lukken dan kan je ervoor kiezen om 2,4 GHz en 5 GHz te splitsen zodat je 2 netwerken hebt 

En hoe doe ik die splitten?

Reputatie 7
Badge +15

@Eddepet046 

Wanneer je bent ingelogd op de router ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, Easymesh, schakel dit uit en klik op toepassen.

Ga nu naar het tabblad algemeen en haal het vinkje bovenaan weg bij instellingen hetzelfde houden.

Geef 2,4 GHz een andere naam en wachtwoord en klik op toepassen, doe hetzelfde voor 5 GHz.

Reageer