Skip to main content

Ik probeer al weken mijn nieuwe bestelling voor glasvezel te annuleren maar telefonisch geen succes. Telkens wordt ik eerst enkele keren doorverbonden. Daarbij moet ik erg lang wachten en soms is er zelfs gewoon opgehangen na 20 a 30 minuten.

Na veel geduld en meerdere mensen te hebben gesproken zou een medewerker de opzegging hebben verwerkt maar moest ik wel 5 werkdagen wachten op bevestiging per mail. Ook moest ik 30 euro betalen voor deze verwerking.

7 werkdagen later heb ik weer terug gebeld omdat ik niets had ontvangen. Toen werd het doorgeschakeld naar een afdeling hogerop. Echter nu dagen later weer geen bevestiging ontvangen en vandaag krijg ik werkelijk waar een bericht over het aansluiten van dat abonnement. Wat begrijpen jullie niet aan mijn verzoek?!

Graag zie ik dit abonnement alsnog zo snel mogelijk geannuleerd worden en ontvang ik hiervan een bevestiging per mail.

Hi @Max013, ik wil graag voor je nakijken wat hier precies aan de hand is. Dit klinkt namelijk niet als onze normale procedure voor het annuleren van een bestelling. 

Ik wil je graag vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Zo kan ik je bestelling erbij pakken en hier gelijk mee aan de slag gaan! 


Hi @Max013, ik wil graag voor je nakijken wat hier precies aan de hand is. Dit klinkt namelijk niet als onze normale procedure voor het annuleren van een bestelling. 

Ik wil je graag vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Zo kan ik je bestelling erbij pakken en hier gelijk mee aan de slag gaan! 

Hi Nora,

Graag! ik heb de gegevens toegevoegd. Het gaat om het annuleren van een nieuw zakelijk vast glasvezel abonnement dat nog niets is gestart. Deze zou geannuleerd worden en ik zou een bevestiging krijgen maar die heb ik tot op heden dus nog niet ontvangen (ondanks meerdere keren contact te hebben gezocht telefonisch).


Hoi @Max013 ,

Als het om zakelijke aansluitingen gaat dan kun je hiervoor niet op de community terecht. De zakelijke klantenservice is er alleen telefonisch. Ze zijn bereikbaar via 0800-7112. Ma t/m vr 8-23 uur. Weekend 9-17:30 uur.

Wettelijk gelden er andere regels bij de annulering voorwaarden voor zakelijke abonnementen dan bij consumenten lijnen.  Die laasten hebben bijvoorbeeld 14 dagen bedenktijd wat bij zakelijk niet het geval is.


🤦🏻🤷🏻


Jullie doen echt alles om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen. Chapeau!


Hi @Max013, @eric heeft gelijk. Deze Community is er voor particuliere abonnementen. Ik kan geen beloftes maken, maar toevallig ken ik iemand van de Zakelijke afdeling. Ik heb haar gevraagd te kijken naar de opties, maar ik weet niet of het via die weg kan worden opgepakt en of zij de juiste persoon is. Je ervaring hoort namelijk niet en ik wil hiervoor sorry zeggen. Mocht ik meer weten, dan hoor je van mij!


Hi @Max013, je krijgt vandaag antwoord vanuit Zakelijk. Vermoedelijk via de e-mail!


Reageer