Skip to main content

Vergoeding storing

  • 7 June 2024
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Hallo, 

Via deze weg omdat ik na meerdere belletjes en chatgesprekken niet verder ben gekomen. 

Ik heb bijna een maand zonder internet gezeten en hier meermaals contact over gehad. Na een week kregen wij eerste monteur over de vloer maar die kon de storing niet verhelpen. We zouden een 2e afspraak krijgen met een andere monteur, hier hebben we weken op gewacht, achteraan gebeld maar telkens te horen gekregen dat we nog even geduld moesten hebben. Inmiddels zijn wij verhuisd en is internet opnieuw geïnstalleerd. Probleem is verholpen, maar ik vraag mij af of er ooit een monteur was gekomen waren wij niet verhuisd. 

Ik ben niet te spreken over jullie service, stap na het aflopen van mijn contract over. Graag krijg ik een vergoeding voor de vier weken dat ik zonder internet heb gezeten. Ik heb gisteren via de chat dit ook al met een collega gesproken, die zou mij een formulier mailen. Tot op heden nog niks ontvangen…

 

Graag hoor ik van jullie. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Dennisklant Ik ben blij om te lezen dat je inmiddels weer geniet van een goede verbinding op het nieuwe adres, dat is fijn! 😊

Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Ik kijk graag met je mee wat er precies is gebeurd en naar een eventuele vergoeding! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie inderdaad een melding van 13-5, klopt dit? In deze melding zie ik namelijk dat er op 14-5 een monteur is langs geweest die de verbinding heeft hersteld. Graag verneem ik of dit klopt of dat het om andere data gaat.

Ik sta klaar om je verder te helpen!

Hallo Teresa, bedankt voor je reactie.

Het internet deed het vanaf het weekend al niet, maar inderdaad 13-5 een melding gemaakt.  Monteur is 14-5 langsgeweest en internet heeft het toen denk ik 5 minuten gedaan. Hebben die zelfde dag opnieuw contact gehad dat het probleem nog niet opgelost was. Toen werd ons verteld dat er een andere monteur moest komen, één die ook buiten het huis  naar de verbinding kon kijken. Hier hebben wij uiteindelijk op gewacht tot onze verhuisdatum en nooit meer wat van gehoord (wel meerdere keren gebeld maar te horen gekregen dat we moesten wachten). 

Bij verhuizing was toen we uiteindelijk de uitnodiging kregen van Guidion 6-6 de eerste mogelijke datum. Zijn per 1-6 overgegaan en hebben dat ook ruim van te voren aangegeven. 

 

Dus in elk geval van 13-5 tot en met 05-06 zonder internet.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Dennisklant, ik heb meteen een vergoeding voor deze periode erin gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer