Hallo,
Via deze weg omdat ik na meerdere belletjes en chatgesprekken niet verder ben gekomen.
Ik heb bijna een maand zonder internet gezeten en hier meermaals contact over gehad. Na een week kregen wij eerste monteur over de vloer maar die kon de storing niet verhelpen. We zouden een 2e afspraak krijgen met een andere monteur, hier hebben we weken op gewacht, achteraan gebeld maar telkens te horen gekregen dat we nog even geduld moesten hebben. Inmiddels zijn wij verhuisd en is internet opnieuw geïnstalleerd. Probleem is verholpen, maar ik vraag mij af of er ooit een monteur was gekomen waren wij niet verhuisd.
Ik ben niet te spreken over jullie service, stap na het aflopen van mijn contract over. Graag krijg ik een vergoeding voor de vier weken dat ik zonder internet heb gezeten. Ik heb gisteren via de chat dit ook al met een collega gesproken, die zou mij een formulier mailen. Tot op heden nog niks ontvangen…
Graag hoor ik van jullie.