Ik ben diep teleurgesteld en razend over de absoluut erbarmelijke service die ik heb moeten doorstaan bij mijn pogingen om mijn T-Mobile Thuis aansluiting te realiseren. Het is gewoonweg belachelijk dat mijn afgesproken aansluitdatum van 14-7-23 is verstreken, en ik zit nog steeds zonder enige vorm van fatsoenlijke verbinding!
Het hele proces om een of andere onbekwame monteur van Guidion langs te laten komen om dit probleem te verhelpen, was een regelrechte nachtmerrie. Laten we het hebben over hoe mijn allereerste afspraak verkeerd wordt ingepland als een stomme belafspraak in plaats van een verdomd monteursbezoek. Alsof dat niet genoeg was, wordt mijn tweede afspraak plotseling zonder enige verdomde waarschuwing verschoven naar dezelfde dag. Serieus, hoeveel respect hebben jullie voor mijn tijd?
Na grote tijd van ellende en gezeik heb ik eindelijk die monteur over de vloer gehad, maar wat krijg ik? Nul, nada, noppes! Ik zit hier nog steeds met mijn duimen te draaien en een irritante "verbinding" die in geen enkel universum als werkend kan worden beschouwd.
Het is verdomme onbegrijpelijk dat, zelfs na al het gedoe dat ik heb moeten doorstaan, er geen enkele vorm van oplossing is bereikt. Ik eis van T-Mobile Thuis dat ze eindelijk hun act opvoeren en mijn situatie fatsoenlijk oplossen. Ik tolereer het niet langer dat ik zo lang zonder enige vorm van deftige verbinding zit, en dat jullie herhaaldelijk falen in het fatsoenlijk plannen van een afspraak!
Ik verwacht een snelle en verdomd effectieve oplossing voor mijn problemen. Het is hoog tijd dat jullie je verantwoordelijkheid nemen en ervoor zorgen dat ik eindelijk eens fatsoenlijk online kan zijn. Bovendien wil ik compensatie zien voor de talloze verdomde uren die ik heb verspild aan dit klantonvriendelijke circus en het ongemak dat jullie mij hebben veroorzaakt.
Kunnen jullie deze zaak serieus nemen en mijn situatie binnen afzienbare tijd fatsoenlijk op lossen?? Ik verwacht resultaten, geen verdomde smoesjes meer.
Update: Alsof de situatie nog niet belachelijk genoeg was, moet ik jullie er nu op wijzen dat jullie "oplossing" gewoonweg een lachertje is. Na herhaaldelijk bellen, komen jullie er uiteindelijk achter dat de verdomde monteur van Guidion de ticket niet eens heeft doorgezet. En nu moet ik jullie bedanken voor het doorgeven aan Ziggo dat mijn internet werkt, terwijl dat natuurlijk totaal niet waar is! Ziggo is gestopt en ik zit hier zonder enige verdomde werkende verbinding van T-Mobile!
En wat krijg ik te horen als ik verdomme de klantenservice bel? Niets meer dan het zoveelste belachelijke excuus dat het naar de technische dienst is doorgezet. Serieus, als jullie aan Ziggo doorgeven dat het werkt, zorg er dan verdomme voor dat het daadwerkelijk werkt! Ik zit hier nu zonder en dankzij die waardeloze voucher van jullie schiet ik ook geen ene moer op!
Het is verdomme onacceptabel dat jullie zo'n clusterfuck hebben weten te creëren en mijn geduld tot het uiterste hebben getest. Los dit onmiddellijk op en zorg ervoor dat ik eindelijk kan genieten van de verdomde verbinding waar ik al die tijd voor heb betaald.
Ik verwacht geen excuses meer, ik verwacht actie!
Met minachting,
Boze klant
---