Skip to main content

Wij maken al meer dan een half jaar gebruik van 1GB glasvezel van Odido. Modem: T-56. In deze tijdperiode ervaren wij elke avond problemen met het internet/wifi. Er is verbinding met de wifi maar alles is extreem traag. We zijn het zat! niks werkt! Website laden traag of juist helemaal niet. En video spelletjes doen het al helemaal niet omdat je nooit verbinding kan maken met de servers. TV kijken lukt ook niet. Wij moeten telken verbinding maken met de hotspot. Gelukkig heb ik unlimited. Uitvoeren van een speedtest gaat ook erg moeilijk omdat je heel lang moet wachten voordat deze begint met meten. (ookla) Deze topic schrijf ik ook via mijn hotspot trouwens. Ik heb een beetje onderzoek gedaan en heb gezien dat veel mensen dit al bijna een jaar lang ervaren. Waarom wordt hier niks op gedaan? 

Kan iemand van Odido in contact komen met mij?

Hoe wordt die opgelost?

Groetjes,

Eray

In de tussentijd totdat Odido een Nokia ONT opstuurt kan je een VPN proberen op mobiel/pc dat helpt voor sommige mensen (inclusief mij) als een tijdelijk alternatief.


Reageer