Skip to main content

Hallo,

Ik probeer al een tijdje mijn accounts voor mobiel en thuis samen te voegen. Ik had voor beiden een account met hetzelfde mailadres. Het stopzetten van de aparte account voor Thuis is gelukt, ik ga nu rechtstreeks naar de nieuwe overzichtspagina waar mijn mobiele abonnement al staat. Maar het vervolgens weer toevoegen aan My T-Mobile krijg ik niet voor elkaar. Ik vul de laatste 5 cijfers van mijn rekeningnummer in, en krijg dan de foutmelding ‘te veel records gevonden’. Het rekeningnummer klopt zeker! Kan iemand misschien achter de schemen meekijken?

 

 

Hoi @LeenVM,

Ik deel je vermoeden en denk dat dat er administratieve aanpassingen moeten worden verricht in de systemen van T-Mobile. We zullen dus moeten opwachten tot een community moderator dit oppakt, maar ik ga ervan uit dat ze je kunnen helpen met het opnieuw koppelen van je abonnement(en).

 


Hoi @LeenVM, begrijp ik het goed als ik zeg dat je jouw Thuis abonnement niet wilt toevoegen maar juist je mobiele abonnement? Zo ja: dan plaats ik jouw topic graag in het juiste subforum. Zo nee: wat bedoel je precies met het “stopzetten van de aparte account voor Thuis”? Is het gelukt om beide accounts samen te voegen, maar kun je het Thuis-gedeelte niet inzien?


Hallo @Jason ,

‘Vroeger’ kreeg ik na het inloggen met mijn mailadres de keuze om naar de pagina voor mobiel of voor Thuis te gaan. Nu was laatst My T-mobile vernieuwd, en moest ik mijn Thuis abonnement dus toevoegen aan My T-mobile. Dat probeerde ik, en het keuzescherm verdween inderdaad maar het Thuis abonnement verscheen niet in My T-Mobile. Als ik het nu probeer toe te voegen krijg ik de foutmelding in het screenshot.

Hopelijk is het zo iets duidelijker. Er is dus inderdaad wat mij betreft niets gelukt, want ik kan nu nergens mijn Thuis abonnement wijzigen of inzien.

 

EDIT: Voor de duidelijkheid, het mobiele abonnement is wel gewoon zichtbaar in My T-mobile en doet het prima. Daar zit dus volgens mij geen probleem in.


Hoi @LeenVM, bedankt voor de uitgebreide informatie die je hebt gepost! Ik ben meteen in jouw dossier gedoken en zo te zien is jouw inlogomgeving nog niet omgezet naar één inlogomgeving waardoor je deze foutmelding krijgt. Ik heb daarom een los My T-Mobile Thuis account voor je gecreëerd welke je via een ander wachtwoord kan bereiken. Zodra we ook jouw accounts kunnen omsmelten naar één inlogomgeving ontvang je per email en SMS meer informatie van ons.

Je ziet mij spoedig verschijnen in je privĂ©berichten met de inloggegevens, ondertussen werken wij nog door om je omgevingen tot Ă©Ă©n te verweven! 😃


Hallo @Cal,

Bedankt voor je reactie en voor het aanmaken van de losse account! Wat gek dat je wel mails krijgt dat je je accounts moet samenvoegen terwijl het systeem nog niet zo ver is


Anyway, ik probeer de inlogpagina op thuismy.t-mobile.nl te bereiken, maar die redirect me onmiddelijk naar de inlogpagina voor mobiel op www.t-mobile.nl/login. Daar werkt alleen het mobiele account met hetzelfde mailadres. Is daar nog een trucje voor?Â đŸ€”


Hoi @LeenVM, handig dat je dit laat weten! Ik heb toch het idee dat er iets niet helemaal lekker zit met de registratie van jouw account bij ons. Ik ga jouw account daarom voor de zekerheid laten nakijken door specialisten en wellicht dat ik 'm dan zelfs meteen voor je kan laten samensmelten. Ik hoop hier binnenkort bij je op terug te kunnen komen!


Hallo @Cal of een andere mod,

Is hier al nieuws over toevallig? Ik heb twee keer bericht gehad dat er een melding is aangemaakt, maar nog geen antwoord en het toevoegen lukt ook nog steeds niet.


Hoi @LeenVM, fijn dat je hier op terug komt en sorry voor mijn verlate reactie! Achter de schermen zijn er al een aantal wijzigingen doorgevoerd, maar zo te zien nog niet met het gewenste effect. Zojuist heb ik een aantal extra wijzigingen voor je doorgevoerd. Zou je een nieuw account aan kunnen vragen via de volgende link: account aanmaken. Vervolgens krijg je een registratiecode van ons doorgestuurd en ik vermoed dat je vervolgens verder kan komen. Mocht je toch nog ergens tegenop lopen, dan ga ik gelijk verder voor je sleutelen!


@Cal helaas! Ik kom nog niet verder 😞 Ik heb de volgende stappen doorlopen:

  • De account aangemaakt;
  • Mijn mobiele abonnement toegevoegd;
  • De pagina vroeg om 2FA in te stellen, dus dat meteen maar weer gedaan;
  • Geprobeerd het Thuis abonnement toe te voegen, ik voer de 5 laatste cijfers van mijn rekening in, en zie vervolgens weer het bekende scherm:
Screenshot van de foutmelding

 


Hoi @LeenVM, bedankt voor het gedetailleerde stappenplan, dat helpt erg om het probleem op te lossen! Ik heb weer uitgebreid rondgekeken in je accounts en een aantal aanpassingen gedaan. Zou je dit keer kunnen proberen om eerst jouw Thuis abonnement toe te voegen en pas daarna je Mobiele abonnement? Ik ben benieuwd en bedankt voor je medewerking! 😃


@Cal zelfde verhaal weer, te veel records gevonden.

Bijzonder detail trouwens, als ik een fout rekeningnummer ingeef krijg ik wel de melding in rood dat het rekeningnummer niet klopt.


@LeenVM Goed dat je dit laat weten! Ik heb dit ook getest en ik krijg hetzelfde naar voren. Ik heb ook nog wat testen gedaan en ik vermoed dat jouw account toch nog niet is omgezet, waardoor deze problemen blijven aanhouden. Het zou dan echt afwachten zijn tot je volledig bent omgezet. Wanneer dit precies is, durf ik niet te zeggen. Dit wordt namelijk automatisch in groepjes gedaan. Zou je toch weer een nieuw My T-Mobile account voor jouw mobiel willen aanmaken? Voor thuis kun je een wachtwoordreset aanvragen en deze wijzigen naar een wachtwoord dat anders is dan het mobiel wachtwoord. Dan zou je hier weer in moeten kunnen. Laat je het me weten als het voor nu wel weer lukt om in de thuis omgeving in te loggen? 😊

 


@Demi dat is ook een antwoord natuurlijk, dat het voorlopig gewoon niet werkt
 maar hoe kan ik nog een account voor Thuis aanmaken dan? Zoals ik al aangaf redirect de inlogpagina thuismy.t-mobile.nl/login al naar de nieuwe omgeving.

PS ik weet niet of het helpt, maar ik ben ook al tevreden als ik alleen nog Thuis kan zien, en mobiel dus helemaal niet meer. Over een paar weken stap ik namelijk over naar jullie dochter Tele2. Is het mogelijk alles op de nieuwe omgeving te verwijderen en dat jullie alleen een ‘oude’ Thuisaccount aanmaken? 


Hoi @LeenVM, het is dan inderdaad nog afwachten totdat je volledig overgezet bent; dit zal niet gek lang meer duren gelukkig. We kunnen niet enkel het mobiele deel verwijderen uit jouw account, maar geen zorgen: zodra de migratie dan echt gelukt is, zal alles zichtbaar zijn in één omgeving. Zodra jouw mobiele abonnement overgaat op Tele2, zal het nog een tijdje zichtbaar blijven zodat je facturen en dergelijken kunt inzien, maar daarna verdwijnt het uit het account. 


Hallo,

Is ‘even afwachten’ bijna voorbij? Ik krijg nu wel een andere foutmelding dan voorheen:

 

Het is zo langzamerhand echt wel vervelend aan het worden! De incasso is deze maand ineens €5 hoger dan normaal en ik kan dus geen factuur inzien waarom. En hier lees ik van een andere mod dat iedereen twee maanden geleden al overgezet was?!

 

 


Hi @LeenVM, ik help je hier graag bij. Ik zie in het systeem dat alleen jouw mobiel gekoppeld is aan My T-Mobile. Zou je voor mij een nieuwe registratie willen doen voor T-Mobile Thuis? Dat kan via deze link. Als je een account hebt aangemaakt voor T-Mobile Thuis, kunnen we beide accounts aan elkaar koppelen. Succes! Ik hoor graag of dit gelukt is.


@TommieIk heb een account aangemaakt met een ander mailadres (met hetzelfde mailadres als mobiel ging deze keer niet). Maar ook hier ‘te veel records gevonden’. Ik heb nu wel een derde my t-mobile account...

Samenvoegen van twee accounts hoeft niet eens, ik wil gewoon uberhaupt toegang! Ik heb het mobiele abonnement nu maar uit het originele ccount verwijderd, die was toch al verlopen. Nu geeft ook dit account gewoon weer als vanouds ‘te veel records gevonden’, net als 2 maanden geleden.

 


@LeenVM Dit probleem is aangekaart bij de developers en wordt in een volgende workaround meegenomen. Ik vermoed dat dit nog twee weken kan duren, sorry voor het ongemak!


Hallo,

Een kleine vier weken later weer, is er al nieuws? Is er nou echt niemand bij T-mobile die in ‘God mode’ mijn abonnement aan mijn account kan toevoegen? Of delete alles en voeg me als nieuwe klant toe, ik sta open voor een mooie aanbieding.🙂 Kortom, T-mobile: fix dit!

 

Ja, het geduld is op!

 


Bump


Hoi @LeenVM, wow ik denk dat dit topic per ongeluk op VOLTOOID gezet is, sorry! Het onderzoeksteam heeft groen licht gegeven met onze specialisten en ik stuur je meteen jouw inloggegevens toe per privébericht.


Nog niet opgelost helaas 😞 zie pb


@LeenVM en ter info voor overige users: onze IT-afdeling gaat dit bij jou proberen te hotfixen. Ik kom hier spoedig op terug!


Hij doet het!

Ik ging het na 2 weken radiostilte maar weer eens proberen. Nu werd er geen rekeningnummer gevraagd maar kreeg ik een bevestigingscode via SMS. Ik had het fijn gevonden om terugkoppeling te krijgen dat er iets aangepast/gerepareerd was.

Kortom, topic mag dicht. Het is gelukt maar jeetje wat een martelgang!

 


Ik heb hetzelfde probleem van ‘te veel records gevonden’. Ik wil geen aparte account voor het ‘Thuis’ abonnement, maar gewoon dat alles weer samengevoegd wordt onder 1 account. Als ik nu inlog kom ik op de overzichtspagina van mijn mobiele abonnement. Het toevoegen van het ‘Thuis’ abonnement lukt niet. Ik krijg dan de fout ‘te veel records gevonden’. Zou een moderator met mij contact op kunnen nemen om het te fixen?


Reageer