Skip to main content

Hoi moderators,

Vanwege een teleurstellende verbinding met Klik en Klaar zou ik deze binnen de herroepingsperiode willen opzeggen. Zouden jullie dit via deze weg willen regelen? Mijn profiel is up to date!

Dankjewel alvast! 

Hi @Strepertje, wat jammer! Natuurlijk ben ik hier om je te helpen. Ik heb je abonnement bekeken en je bent inderdaad net optijd. Ik heb de opzegging per direct in orde gemaakt. Je ontvangt binnen 1 werkdag een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook de retourinstructie!

Hi @Strepertje, wat jammer! Natuurlijk ben ik hier om je te helpen. Ik heb je abonnement bekeken en je bent inderdaad net optijd. Ik heb de opzegging per direct in orde gemaakt. Je ontvangt binnen 1 werkdag een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook de retourinstructie!

Dankjewel voor het regelen. Vandaag kreeg ik de bevestiging per email. Hierin staat dat de opzegging ingaat per 16 november.

Ik zat echter nog binnen de 15 dagen termijn. Kan je er voor zorgen dat het per ingang van 31 oktober 2024 gestopt wordt?

@Strepertje Goed dat je dit gelijk aangeeft en sorry voor dit ongemak. Ik help je graag verder! 

Hoe graag ik ook wil, kan ik dit niet meer aanpassen. Echter, was jij natuurlijk wel gewoon op tijd met de opzegging. Ik zal daarom de teveel gemaakte kosten voor je vergoeden. Ik kan dit alleen wel pas doen op of vanaf 16 november. 

Geef je mij dan een seintje? Ik regel de opzegging dan gelijk voor je! 

Reageer