retour pakket mogelijk kwijt?

  • 6 May 2024
  • 7 reacties
  • 56 Bekeken

Ik heb 2 weken geleden 2 wifi spots terug gestuurd. Ik was hier te laat mee, en heb hiervoor een boete van 130 euro gehad.

 

om deze ongedaan te maken heb ik uiteraard alles terug gestuurd.

 

echter blijft de track en trace staan op opgehaald. Ik heb alle handeling gevolgd van de Odido medewerker om hem te versturen.

 

 

Cal van Odido 12 dagen geleden

Hoi @Deejee-dani, super handig dat je de Track & Trace gegevens kon delen! Het ziet er inderdaad uit dat jij dit helemaal goed hebt afgehandeld, maar dat het process ergens bij DHL vastloopt. Het pakket lijkt ook niet bij ons binnen te zijn, maar nog ergens bij DHL te verkeren. Omdat jij de afzender bent heb ikzelf niet de mogelijkheid om navraag op te starten bij DHL. Zou je contact kunnen opnemen met DHL om na te vragen wat de status is van het pakket?

Deel gerust het antwoord van DHL in dit topic, ik ben benieuwd en wat de situatie bij DHL ook mag zijn, ik wil dit heel graag samen met je oplossen! 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

3STML010213760

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Deejee-dani Heb je wel het bewijs van afgifte bewaard?
Maak er even een screenshot van wil je!
Streep privé gegevens door en post het even hier. 
De moderators helpen verder. 

MVG. 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Deejee-dani, super handig dat je de Track & Trace gegevens kon delen! Het ziet er inderdaad uit dat jij dit helemaal goed hebt afgehandeld, maar dat het process ergens bij DHL vastloopt. Het pakket lijkt ook niet bij ons binnen te zijn, maar nog ergens bij DHL te verkeren. Omdat jij de afzender bent heb ikzelf niet de mogelijkheid om navraag op te starten bij DHL. Zou je contact kunnen opnemen met DHL om na te vragen wat de status is van het pakket?

Deel gerust het antwoord van DHL in dit topic, ik ben benieuwd en wat de situatie bij DHL ook mag zijn, ik wil dit heel graag samen met je oplossen! 🙂

 

  1. Het onderzoek is ingesteld. Onze specialist neemt binnen 3 tot 5 werkdagen contact met je op. Je krijgt verdere updates per mail.

  2. Je casenummer is 26298174.

 


Zojuist heb ik het onderzoek naar pakket 3STML010213760 gesloten.
Het is namelijk normaal dat u geen updates ziet bij een retourzending. Een retourzending krijgt na de retourscan in ons sorteercentrum geen tussentijdse scans meer, daarom ziet u dit verloop niet in de track & trace. Het bedrijf waaraan u retourneert stuurt u vanzelf een ontvangstbevestiging als zij uw retour hebben verwerkt. Dat kan gemiddeld 10 werkdagen duren.

Mocht dit niet zo zijn, of u heeft overige vragen, wil ik u adviseren contact op te nemen met het bedrijf waar u de zending naar toe hebt gestuurd. Zij kunnen bevestigen of ze het pakket al hebben en anders een onderzoek opstarten voor hun klanten.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hartelijke groet,  

Vivienne 
Klantenservice  

Reputatie 7
Badge +9

Daar schieten we ook niet heel veel mee op @Deejee-dani. Je hebt er in ieder geval alles aan gedaan en daarom heb ik de kosten voor je vergoed en de wifipunten handmatig afgemeld. De vergoeding zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur.

Reageer