Skip to main content

Ik heb een week geleden een nieuwe glasvezelverbinding in gebruik genomen icm met een Zyxel T-56 modem.

Daarna werkte plotseling de nummerweergave van inkomende gesprekken niet meer.

Ik heb ongeveer vier keer met de helpdesk van Odido gebeld en de eerste keren kreeg ik een email dat het opgelost zou zijn, maar dat was niet het geval.

Na de laatse telefonische melding van dit probleem bij de helpdesk is het nu gelukkig toch opgelost!

Het betrof melding met referentienr 73325929.

Odido ( oa Petra) bedankt!

@DdeLeeuw99 Heel erg fijn om te lezen dat nummerweergave weer werkt. Geweldig! 

Heel erg leuk dat je deze ervaring met ons deelt. 

Mocht ik je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan gelijk weten? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


@DdeLeeuw99 Heel erg fijn om te lezen dat nummerweergave weer werkt. Geweldig! 

Heel erg leuk dat je deze ervaring met ons deelt. 

Mocht ik je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan gelijk weten? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

 

Dank je!


Als reaktie op mijn post over de oplossing van het probleem met nummerweergave ontving ik heden een mooie bos bloemen van Teresa van Odido!

Heel hartelijk dank daarvoor Teresa!😍


Wat is deze bos schitterend! Dat heeft @Teresa van Odido mooi uitgezocht. Geniet van deze mooie bloemen. Teresa is er momenteel niet, maar ik heb dit bericht wel doorgestuurd. Het is fantastisch voor haar om te zien hoe de bloemen nu bij jou op de vensterbank schitteren!


Dank, Groetjes!


@Teresa van Odido Wauw de bos ziet er nog mooier uit op jouw foto! 😍

Fijn dat je er zo blij mee bent. Uiteraard heel graag gedaan! 


Reageer