Skip to main content

Goedenavond,

Ik probeer de overstapservice van Odido te gebruiken maar helaas kom ik er niet goed uit. Er word om een contractnummer gevraagd die volgens Ziggo gelijk moet zijn aan mijn klantnummer. Helaas krijg ik de volgende foutmelding:

"Een Ziggo contractnummer bestaat uit begint altijd met een 1 gevolgd door 7 cijfers of uit een aantal (tussen 5 en 😎 cijfers"

Ik ben vanavond nog naar een Ziggo servicepunt gegaan om het contractnummer op te vragen. En kreeg daar mijn klantnummer en ordernummer. Beide nummers geven het bovenstaande bericht.. 

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg,

Jwiertz

Hallo ​@JWiertz 

Ik lees op de Ziggo community dat het klantnummer je contract nummer is. Je kan ook kiezen voor iets meer zekerheid, Ziggo zelf opzeggen en zorgen dat het stopt een aantal dagen nadat je Odido hebt.

Mocht Odido niet meteen werken dan heb je altijd nog Ziggo.


Hallo ​@JWiertz 

Ik lees op de Ziggo community dat het klantnummer je contract nummer is. Je kan ook kiezen voor iets meer zekerheid, Ziggo zelf opzeggen en zorgen dat het stopt een aantal dagen nadat je Odido hebt.

Mocht Odido niet meteen werken dan heb je altijd nog Ziggo.

Ik denk dat dat de kortste klap is dan. Bedankt voor het meedenken!


Als je het klantnummer invoert onder contractnummer, krijg je de melding “Een Ziggo contractnummer bestaat uit begint altijd met een 1 gevolgd door 7 cijfers of uit een aantal (tussen 5 en 😎 cijfers”.

Grappig: alsof 7 niet een aantal tussen 5 en 8 is. 

Maar je komt hier dus niet verder mee.

Zelf opzeggen is blijkbaar de enige optie? Wel jammer dat Odido dat niet beter regelt: dit is volgens mij toch makkelijk genoeg te regelen.

Aanvulling:

het contract/klantnummer is niet nodig: op de pagina staat dat ze 1 van de 3 gegevens nodig hebben, waarvan contractnummer er 1 is. Maar als je 1 van de andere 2 gegevens hebt werkt het ook al.


Reageer