Skip to main content

Goedenavond,

Ik probeer de overstapservice van Odido te gebruiken maar helaas kom ik er niet goed uit. Er word om een contractnummer gevraagd die volgens Ziggo gelijk moet zijn aan mijn klantnummer. Helaas krijg ik de volgende foutmelding:

"Een Ziggo contractnummer bestaat uit begint altijd met een 1 gevolgd door 7 cijfers of uit een aantal (tussen 5 en 😎 cijfers"

Ik ben vanavond nog naar een Ziggo servicepunt gegaan om het contractnummer op te vragen. En kreeg daar mijn klantnummer en ordernummer. Beide nummers geven het bovenstaande bericht.. 

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg,

Jwiertz

Hallo ​@JWiertz 

Ik lees op de Ziggo community dat het klantnummer je contract nummer is. Je kan ook kiezen voor iets meer zekerheid, Ziggo zelf opzeggen en zorgen dat het stopt een aantal dagen nadat je Odido hebt.

Mocht Odido niet meteen werken dan heb je altijd nog Ziggo.


Hallo ​@JWiertz 

Ik lees op de Ziggo community dat het klantnummer je contract nummer is. Je kan ook kiezen voor iets meer zekerheid, Ziggo zelf opzeggen en zorgen dat het stopt een aantal dagen nadat je Odido hebt.

Mocht Odido niet meteen werken dan heb je altijd nog Ziggo.

Ik denk dat dat de kortste klap is dan. Bedankt voor het meedenken!


Reageer