Tijdje geleden een medewerkerster aan de telefoon gehad omtrent het uitvallen van mijn modem en na de reset doet hij het even en dan is ineens het internet weg na twee minuten weer terug, weer modem resetten en zo gaat het maar door.
Dit te hebben uitgelegd aan de medewerker en met verzoek om misschien is een ander modem op te sturen werd mij dit verteld, ik moet via de speedtest 5 dagen lang die test doen en dan screenshots van maken en dan een email sturen naar Odido en dan pas zouden ze die testen bekijken en bepalen hierop of ik een nieuw modem krijg.
Beetje raar als je hiervoor maandelijks betaald en ik moet dan jullie werk gaan uitvoeren terwijl jullie in het data center zelf alles in kunnen zien door het uit te lezen.
De medewerkester wilde niks weten van een nieuw modem opsturen en deed er alles aan om daar een antwoord op te geven, op aantal manieren gevraagd waarom niet en waarom ik die screenshots moet maken en waarom ze niet gewoon een modem opsturen, van te voren had zij mee gekeken en gezien dat er wat aan de hand was met de verbinding werd ook vaag en onduidelijk over gedaan. Ook even in de wacht gestaan omdat ze een meerdere moest vragen hoe dat precies zat allemaal want ze kon er gewoon geen antwoord opgeven, voor mij kwam het over alsof ze net pas was begonnen.
Toen vroeg ze me ook nog of ik tevreden was met de klant vriendelijkheid, ze was onbeschoft gaf nergens antwoord op en toen ik zei ik ga anders mijn contract wel opzeggen en opzoek naar een andere provider vertelde ze mij dan zal ik u wel doorverbinden zodat u geholpen word met opzeggen en toen werd er gewoon opgehangen.
Dus Odido hoe gaan we dit oplossen, of moet ik serieus dan maar naar een andere provider overstappen? of kunnen we eerste is kijken of dit op te lossen is met een nieuwere modem en dat jullie nog is in de server kast gaan kijken misschien een harde reset?
Graag verneem ik van jullie,