Welkom op onze community! @pvjole
Goed dat je dit via deze weg nogmaals aangeeft. Dit is inderdaad net iets teveel van het goede. Ik help je graag verder om dit op te lossen!
Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer toevoegen aan je community profiel? De verificatie is dan compleet en zo kan ik je meteen verder helpen.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta natuurlijk klaar om je meteen verder te helpen!
ik heb de gegevens toegevoegd.
er is ook nog een bestelling gedaan met een ander bankreknr vanwege de melding(en) dat verificatie niet gelukt is.
@pvjole Heel erg bedankt!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad 3 bestellingen op dit jouw adres. Echter staan 2 van de 3 bestellingen op naam van iemand anders. Wil je voor mij haar gegevens ook nog toevoegen?
Daarnaast ben ik benieuwd welke van de 3 je wilt opzeggen? De 2 abonnementen op naam van de andere persoon of het abonnement wat op jouw naam staat?
Laat je het mij weten wanneer je zover bent? Ik ga gelijk voor je aan ‘t werk!
@pvjole Heel erg bedankt!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad 3 bestellingen op dit jouw adres. Echter staan 2 van de 3 bestellingen op naam van iemand anders. Wil je voor mij haar gegevens ook nog toevoegen?
Daarnaast ben ik benieuwd welke van de 3 je wilt opzeggen? De 2 abonnementen op naam van de andere persoon of het abonnement wat op jouw naam staat?
Laat je het mij weten wanneer je zover bent? Ik ga gelijk voor je aan ‘t werk!
teresa,
bestelnummer: 500052336 en 500052376 mogen geannuleerd worden.
waar wil je dat ik de overige gegevens invul?
Hi @pvjole, wij kunnen vanuit hier niet zoeken op bestelnummers. Heb je de klantnummers? Je kunt alle informatie toevoegen in je Community profiel, hier staat ook een vakje met klantnummers. Dankjewel!
@Cheyenne van Odido de klantnummers zijn toegevoegd
het modem verstuurd op 23-10 wil ik dus behouden, de modems verstuurd op 25-10 wil ik annuleren en retour sturen
dank voor het toevoegen @pvjole, ik heb beide orders opgezegd! Je ontvangt hier nog een bevestiging van.
@Tommie van Odido
dank hiervoor, echter is nu ook de verbinding van de order die ik wil behouden weggevallen?
sim 8931163200122347310
Hoi @pvjole, ik heb het voor de zekerheid nagekeken! Dit is niet opgezegd en zou dus moeten werken. Hoe branden de lampjes? Groetjes, Ishana
Hoi @pvjole, ik heb het voor de zekerheid nagekeken! Dit is niet opgezegd en zou dus moeten werken. Hoe branden de lampjes? Groetjes, Ishana
ik heb een van de andere simkaarten erin gedaan en dan werkt het wel.
Heb nu ook 2 bevestigingen van opzeggen ontvangen, dus ik weet welke ik terug moet sturen.
nog 1 vraag: opzeggen is per 23 november, ik neem aan dat ik niets hoef te betalen omdat ik nog binnen de 15 dagen opzeggen zit?
ik heb een van de andere simkaarten erin gedaan en dan werkt het wel.
Heb nu ook 2 bevestigingen van opzeggen ontvangen, dus ik weet welke ik terug moet sturen.
nog 1 vraag: opzeggen is per 23 november, ik neem aan dat ik niets hoef te betalen omdat ik nog binnen de 15 dagen opzeggen zit?
De klik & klaar betaal je vooruit, dus op het moment dat je de router ontvangt wordt ook de factuur voor de 1e maand opgemaakt. Die zal moeten worden betaald en na opzegging wordt de volgende maand een creditfactuur gemaakt en deze wordt teruggestort.
zijn er nog specifieke formulieren die ik in de doos mee terug moet sturen?
Hi @pvjole, je hoeft geen formulier in de doos te stoppen, wel kan je voor de zekerheid een briefje toevoegen met jouw postcode en huisnummer zodat we de apparatuur gelijk aan jouw abonnement kunnen koppelen!