Skip to main content

Ik hoop dat ik hier mijn klik en klaar kan opzeggen. Of in ieder geval met iemand in contact komen. Dit schijnt onmogelijk.  Naar de winkel geweest, maar geen goed gevoel over de opzegging gekregen. Ik kon de spullen niet achterlaten. Belachelijk!

Er is een of ander online formulier ingevuld (niet voor klik en klaar) en ik zou binnen twee dagen bevestiging krijgen. Helemaal niks natuurlijk. Wel een dag later een email gekregen om aan te geven hoe het gesprek met de medewerker was die telefonisch contact had opgenomen. Nou ik heb nieuws…. die heeft helemaal niet gebeld.

Ik wil gebruik maken van mijn 14 dagen bedenktijd, omdat het product niet bevalt, maar als je niemand kan bereiken en in de winkel niet goed wordt geholpen, hoe dan?

Ik hoop dat hier een en ander te regelen is.

als ik via mijn account opzeg, is de opzegdatum een maand later. Ik wil per direct opzeggen.

Hi @ejverf, excuus voor deze ervaring! In de Shop kan dat inderdaad niet zo worden geregeld, de opzegging moet worden doorgegeven aan de klantenservice en de apparatuur moet retour worden gestuurd. Wel is het belangrijk dat je hiermee zo snel mogelijk geholpen wordt. Ik zie echter dat de opzegging inmiddels is geregeld, maar niet per direct. De opzegging staat erin voor 25-11-2024.

Begrijp ik het goed en was deze maand opzegtermijn niet jouw wens? Je zat namelijk nog in de bedenktijd. Als dat het geval is, wil ik je vragen om mij op 25-11-2024 een herinnering te sturen in dit topic. Ik zal dan de periode vergoeden van 01-11-2024 tot 25-11-2024. Zo krijg je deze kosten achteraf van mij terug!

Goedendag,

Bedankt voor het antwoord. Het is correct dat ik het niet eens ben met een maand opzegtermijn. Het product is 3-4 dagen aangesloten geweest en is losgekoppeld omdat het niet naar behoren werkt. 

Ik heb een paar vragen:

-Waarom zie ik de opzegging niet terug in mijn Odido?

-Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen? Kan dit als nog aub?

-Waar moet ik de spullen (internetmodem + wifi punt) naartoe sturen? 

-Hoe kom ik aan een retourformulier?

Alvast bedankt.

mvgr,

EJV

hi @Cheyenne van Odido

Ik heb een paar vragen:

-Waarom zie ik de opzegging niet terug in mijn Odido?

-Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen? Kan dit als nog aub?

-Waar moet ik de spullen (internetmodem + wifi punt) naartoe sturen? 

-Hoe kom ik aan een retourformulier?

Alvast bedankt!

Hey @ejverf, ik zie dat de mail inmiddels is aangekomen met alle informatie. Lukt het zo verder? 

Hoi @Tommie van Odido Ik denk het wel, alleen een beetje vreemd dat ik twee e-mails heb gekregen. Eentje met 7-11-2024 en eentje met 25-11-2024 als opzegdaturm😖, terwijl ik 31-10-2024 al heb opgezegd in de winkel. Er is trouwens wel al 25,00 afgeschreven. Dat gaat wel goed… Vraag me af of ik die terug krijg..

Hi @ejverf, de e-mail die je hebt ontvangen met opzegdatum van 25 november mag je als niet verzonden beschouwen. De e-mail met 7 november als datum klopt, dit is de datum waarop de opzegging helemaal verwerkt is bij ons in het systeem. Wel zie ik dat je inderdaad op 31 oktober contact met ons gehad om de opzegging in orde te maken. Je zult nog een eindfactuur van ons ontvangen waarop er een verrekening wordt gemaakt vanaf het moment dat het abonnement is opgezegd, zodat je het teveel betaalde bedrag terug krijgt. Wil je in dit topic een seintje sturen zodra je deze verrekening hebt ontvangen? Dan ga ik voor je regelen dat deze verrekening vanaf 31 oktober gaat gelden zodat je niet teveel gaat betalen! 

Reageer