Hi @ejverf, excuus voor deze ervaring! In de Shop kan dat inderdaad niet zo worden geregeld, de opzegging moet worden doorgegeven aan de klantenservice en de apparatuur moet retour worden gestuurd. Wel is het belangrijk dat je hiermee zo snel mogelijk geholpen wordt. Ik zie echter dat de opzegging inmiddels is geregeld, maar niet per direct. De opzegging staat erin voor 25-11-2024.
Begrijp ik het goed en was deze maand opzegtermijn niet jouw wens? Je zat namelijk nog in de bedenktijd. Als dat het geval is, wil ik je vragen om mij op 25-11-2024 een herinnering te sturen in dit topic. Ik zal dan de periode vergoeden van 01-11-2024 tot 25-11-2024. Zo krijg je deze kosten achteraf van mij terug!
Goedendag,
Bedankt voor het antwoord. Het is correct dat ik het niet eens ben met een maand opzegtermijn. Het product is 3-4 dagen aangesloten geweest en is losgekoppeld omdat het niet naar behoren werkt.
Ik heb een paar vragen:
-Waarom zie ik de opzegging niet terug in mijn Odido?
-Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen? Kan dit als nog aub?
-Waar moet ik de spullen (internetmodem + wifi punt) naartoe sturen?
-Hoe kom ik aan een retourformulier?
Alvast bedankt.
mvgr,
EJV
hi @Cheyenne van Odido
Ik heb een paar vragen:
-Waarom zie ik de opzegging niet terug in mijn Odido?
-Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen? Kan dit als nog aub?
-Waar moet ik de spullen (internetmodem + wifi punt) naartoe sturen?
-Hoe kom ik aan een retourformulier?
Alvast bedankt!
Hey @ejverf, ik zie dat de mail inmiddels is aangekomen met alle informatie. Lukt het zo verder?
Hoi @Tommie van Odido Ik denk het wel, alleen een beetje vreemd dat ik twee e-mails heb gekregen. Eentje met 7-11-2024 en eentje met 25-11-2024 als opzegdaturm, terwijl ik 31-10-2024 al heb opgezegd in de winkel. Er is trouwens wel al 25,00 afgeschreven. Dat gaat wel goed… Vraag me af of ik die terug krijg..
Hi @ejverf, de e-mail die je hebt ontvangen met opzegdatum van 25 november mag je als niet verzonden beschouwen. De e-mail met 7 november als datum klopt, dit is de datum waarop de opzegging helemaal verwerkt is bij ons in het systeem. Wel zie ik dat je inderdaad op 31 oktober contact met ons gehad om de opzegging in orde te maken. Je zult nog een eindfactuur van ons ontvangen waarop er een verrekening wordt gemaakt vanaf het moment dat het abonnement is opgezegd, zodat je het teveel betaalde bedrag terug krijgt. Wil je in dit topic een seintje sturen zodra je deze verrekening hebt ontvangen? Dan ga ik voor je regelen dat deze verrekening vanaf 31 oktober gaat gelden zodat je niet teveel gaat betalen!
Hoi @Nora van Odido Pakket is al een poos geleden retour gestuurd en afgeleverd op 13 november.
Tot op heden nog helemaal niks gehoord. Bijna een maand geleden. Hoe lang gaat zoiets nog duren?
alvast bedankt.
mvgr,
EJV
@ejverf Sorry dat je nog niks hebt vernomen. Ik leg je graag uit hoe het precies zit!
De vergoeding voor het teveel betaalde bedrag van (07-11-24 t/m 25-11-24) staat al in het systeem door een automatische verrekening. De betaling hiervoor, een bedrag van €15,32, is op 7-12 aangemaakt en zal binnen 14 dagen worden teruggestort.
De vergoeding (€5.83) van de periode van 31-10-24 t/m 06-11-24 moest nog handmatig in het systeem worden gezet. Dit heb ik uiteraard meteen voor je gedaan. Zodra de betaling hiervoor is aangemaakt, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen terug.
Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen of als je nog vragen hebt? Ik sta paraat!
Hallo @Teresa van Odido Bedankt voor het antwoord. Begrijp ik het goed dat ik niet de volledige 25 euro terug krijg ook al was ik ruim binnen de 14 dagen bedenktijd?
Het gaat me niet om die paar euro, maar ik ben wel benieuwd hoe dit werkt.
Zou jij uit kunnen leggen hoe dit zit?
Alvast bedankt.
mvgr,
EJVerf
Hi @ejverf, dit klopt inderdaad. Je betaalt altijd voor de dagen waarin je gebruik hebt kunnen maken van het abonnement. In jouw geval houdt het in dat je gaat betalen voor de periode van 26 oktober tot en met 30 oktober.