Skip to main content

Er is van mijn rekening een factuur afgeschreven voor internet en tv. Doorlopende incasso. Dit terwijl ik geen internet abonnement met Odido heb lopen!

Oh jee, je hebt helemaal geen abonnement bij Odido?
Wel vervelend dat dit je overkomt en dat zal Odido vast ook wel vinden. Je kan natuurlijk contact opnemen met de klantenservice van Odido, of wachten tot iemand je hier komt helpen. 


Hallo @MMB601024 

Misschien kan je ook wat met het klantnummer dat in de beschrijving staat op de afschrift.


Hoi @MMB601024, heel goed dat je aan de bel trekt, ik wil heel graag snel voor je tot de bodem komen! Zoals Waqqas ook al aangeeft, hopelijk heb je het klantnummer waar het om gaat? In dat geval raad ik je graag aan om het klantnummer toe te voegen aan je Community profiel. Dit lijkt op ABC12345.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, ik spring graag voor je in de bres!


Reageer