Geachte heer/mevrouw,
Hierbij dien ik een klacht in over mijn ervaring met Odido.
De afgelopen maanden heb ik herhaaldelijk geprobeerd contact met jullie op te nemen over mijn abonnement. Ik heb gebeld, gemaild en gechat, maar er komt geen enkele reactie vanuit jullie kant. Om deze reden plaats ik mijn klacht nu in de hoop dat het zichtbaar wordt hoe slecht ik als klant behandeld word.
Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten voor €30 per maand, een bedrag dat zwart op wit staat in mijn contract. Desondanks wordt er al een half jaar €35 per maand in rekening gebracht. Ook na de eerste 6 maanden gaat het bedrag over naar €45 i.p.v. €40,-. Ik heb een document waarin duidelijk deze prijsafspraken staan. Ik ben al maanden bezig om het te veel betaalde bedrag terug te krijgen, maar tot op heden heb ik nog geen enkele reactie of hulp ontvangen op mijn klachten en vragen.
Ik vraag hierbij opnieuw dringend om compensatie voor de onterechte facturering en om een structurele oplossing voor mijn probleem. Dit gebrek aan communicatie en het niet nakomen van contractafspraken kan toch niet als klantvriendelijkheid beschouwd worden.
Graag ontvang ik binnen veertien dagen een inhoudelijke reactie en een voorstel voor compensatie.
Met vriendelijke groet,
Naomi