Skip to main content

Gisteren belde ik naar jullie vaste internet en tv klantenservice. Ik wil mijn abonnement aanpassen. Tot mijn stomme verbazing blijk ik onder bewind te staan. Ik heb nog nooit onder bewind gestaan dus hoe dan? Ik wil dat die bewindvoeringscode onmiddellijk wordt verwijderd. Mijn mobiel abonnement gaat wel goed, daar sta ik niet onder bewind, heel apart. Groet, Marga

Hallo @Kruizmar  Welkom, kan het zijn dat je een betaalachterstand of een betaalregeling hebt?

Zet vast je klantennummer in je account (zie mijn onderschrift)

Hallo Cristien,

Mijn klantnummer staat in mijn profiel en nee, ik heb nog nooit, sinds 2017, een betaingsregeling aangevraagd en het is ook nog nooit gebeurd dat jullie het maandelijks bedrag niet af konden schrijven.

@Kruizmar  Ben je soms verhuisd?  Kan de vergissing daar mee te maken hebben? 

De moderators gaan je  hopelijk morgen verder helpen.

Sorry voor het ongemak. 

Nee, ik ben nier verhuisd! Het bedrag wordt maandelijks geïncasseerd en dat is nog nooit mis gegaan. Dus graag die bwin code er af halen want nogmaals ik sta niet onder bewind en dat was, toen ik het abonnement afsloot, ook niet het geval. 

Groet, Marga

De klantenservice of een moderator kan een case voor je aanmaken,  maar een bewindvoerder code kan de klantenservice niet zomaar verwijderen.  Die interne afdeling zal dus de documentatie,  aanvraag o.i.d. moeten opzoeken en indien niet gevonden zullen alleen zij dit eraf mogen halen. Dit kan dus nog even tijd in beslag nemen.

De klantenservice of een moderator kan een case voor je aanmaken,  maar een bewindvoerder code kan de klantenservice niet zomaar verwijderen.  Die interne afdeling zal dus de documentatie,  aanvraag o.i.d. moeten opzoeken en indien niet gevonden zullen alleen zij dit eraf mogen halen. Dit kan dus nog even tijd in beslag nemen.

Dat is apart Eric, ik heb gebeld met de klantenservice en er is mij geadviseerd om dit hier te plaatsen omdat een case niet doorgezet kan worden naar de schuldhulp afdeling. Heel apart..  Verder kreeg ik een emailadres waar ik naar toe kon mailen echter die mail kwam gelijk retour want deze 'werd niet in behandeling genomen'. Ik wacht nu wel even op een medewerker van Odido, wellicht kan hij of zij een case aanmaken. 

Het is correct dat de afdeling schuldhulpverlening alleen via brieven en email communiceerd. Het is gevoelige materie met allerlei wettelijke bepalingen. 

Het is correct dat de afdeling schuldhulpverlening alleen via brieven en email communiceerd. Het is gevoelige materie met allerlei wettelijke bepalingen. 

Lezen is niet jouw ding hé? Ik geef aan dat de mail die ik verstuurd heb direct terugkwam met de mededeling dat de mail niet in behandeling wordt genomen'. Dit emailadres kreeg ik van de agent die op de klantenservice werkt. Er gaat dus iets niet goed!

Vandaag weer gebeld, ik moet de kredietbank bellen zodat iemand van de kredietbank een mail kan sturen naar Odido dat ik niet meer onder bewind sta. Mijn vraag 'met welke kredietbank moet ik dan contact opnemen'?  Aangezien ik nooit onder bewind heb gestaan'? was blijkbaar te moeilijk, de verbinding werd gelijk verbroken. 

Ik zou het heel erg waarderen als een moderator die daadwerkelijk bij Odido werkt dit oppakt want ik kom op deze manier echt niet verder!

Hallo, het probleem is verholpen, de code is eraf dus ik wil aan één van de moderators vragen om dit draadje te verwijderen. Alvast bedankt, groet Marga 

Fijn om te horen @Kruizmar, ik heb het topic gesloten!