Skip to main content

Ik was in november 2022 verhuisd naar een adres waar odido geen thuis internet kon leveren en hebben ze mijn abonnement toen opgezegd. Maar na 2 jaar krijg ik een onbekende factor voor internet thuis rekening maar jullie hebben hier geen diensten voor thuis.  Ik heb een  uur aan telefoon gezeten en daar kon ik mijn incasso blokkeren volgens jullie maar ik krijg opeens een herinnering dat ik extra kosten kan krijgen ondanks dat jullie gezegd hadden dat ik het kon blokkeren. Graag  wil ik hier duidelijkheid omdat het om 3 maanden zal gaan maar er is hier nooit een internet van odido aangesloten. Rekening is € 111,14

Hi @Gebruiker588, goed dat je via deze weg contact opneemt! Ik heb het helemaal uitgeplozen en ik zie dat de annulering inderdaad pas officieel rond is gegaan op 24-09-2024 en de verbinding op jouw oude adres dus al die tijd dus nog actief was geweest. Dit is echter een fout in het systeem (opzegging was vastgelopen), jij had alles netjes doorgegeven en hier hoef je dan ook absoluut niet voor te betalen. Waarom er 3 maanden in rekening zijn gebracht, is omdat we tot maximaal 3 maanden terug kunnen incasseren. Ik heb dan ook direct een vergoeding voor je aangemaakt voor deze 3 maanden a € 111,14. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Hi @Gebruiker588, goed dat je via deze weg contact opneemt! Ik heb het helemaal uitgeplozen en ik zie dat de annulering inderdaad pas officieel rond is gegaan op 24-09-2024 en de verbinding op jouw oude adres dus al die tijd dus nog actief was geweest. Dit is echter een fout in het systeem (opzegging was vastgelopen), jij had alles netjes doorgegeven en hier hoef je dan ook absoluut niet voor te betalen. Waarom er 3 maanden in rekening zijn gebracht, is omdat we tot maximaal 3 maanden terug kunnen incasseren. Ik heb dan ook direct een vergoeding voor je aangemaakt voor deze 3 maanden a € 111,14. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Mijn post is niet geplaatst maar ik kreeg deze mail. Factuurnummer kan verwijderd worden.

Je Odido voor thuis is geblokkeerd

Hallo,

We hebben je Internet en TV of Vast Bellen tijdelijk stopgezet omdat er een achterstand is in je betaling. Je hebt hier meerdere betalingsherinneringen over ontvangen. Maak je het bedrag zo snel mogelijk over?

Over je betaling
Je kan het openstaande bedrag direct betalen via deze iDeal link. Het gaat om een bedrag van € 15,00. Zodra we je betaling hebben ontvangen, heffen we de blokkade op. We laten het je weten wanneer Internet en TV of Vast Bellen weer werken.

Openstaande facturen

Factuurnummer Datum factuur Vervaldatum Openstaand bedrag in € 
TMT10441131xx 07. 09. 2024 25. 09. 2024 € 15,00
                                                                                 Openstaande facturen: € 15,00

Totaal openstaand bedrag: €

Reageer