Skip to main content

Ik heb een bestaand abonnement bij Odido en ben tevreden over de glasvezeldiensten, maar ik loop tegen een probleem aan. Odido is telefonisch niet bereikbaar. Ik heb meerdere keren gebeld en telkens meer dan een uur in de wacht gestaan. Helaas hoor ik alleen een bandje, zonder echt iemand te spreken.

Daarnaast valt me het prijsverschil op tussen bestaande en nieuwe klanten. Dit voelt niet eerlijk, en hoewel ik geen zin heb om over te stappen, begin ik me nu bijna gedwongen te voelen.

Heeft iemand een idee hoe ik met Odido in contact kan komen? Of zijn er betere manieren om mijn vragen beantwoord te krijgen? Alle tips zijn welkom!

Hallo ​@Ed1983 

Je kan je vraag ook hier stellen, een andere gebruiker of medewerker van Odido zal je dan een antwoord geven, Odido is telefonisch wel bereikbaar maar misschien hebben ze het gewoon druk.

@Ed1983 Een van de betere manieren is je vragen hier te stellen.

Dan zijn er nog de shops en telefonisch. 
Prijsverschil tussen bestaande en nieuwe klanten is bij elke provider hetzelfde.

Ook jij hebt als nieuwe klant ooit die korting gekregen.

Waag nog een bel poging want soms is het de moeite is mijn ervaring.

Openingstijden

Ma t/m vr 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Bel Odido Service

Succes

@Ed1983 Een van de betere manieren is je vragen hier te stellen.

Dan zijn er nog de shops en telefonisch. 
Prijsverschil tussen bestaande en nieuwe klanten is bij elke provider hetzelfde.

Ook jij hebt als nieuwe klant ooit die korting gekregen.

Waag nog een bel poging want soms is het de moeite is mijn ervaring.

Openingstijden

Ma t/m vr 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Bel Odido Service

Succes

Beste Cristien,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat providers nieuwe klanten vaak extra korting bieden om hen aan te trekken, maar ik vind dat bestaande klanten niet vergeten mogen worden. Het argument dat ik als nieuwe klant destijds korting heb ontvangen, klopt, maar het voelt onredelijk dat trouwe klanten – die juist zorgen voor stabiliteit bij een provider – niet dezelfde aandacht krijgen.

Het continu aantrekken van nieuwe klanten kost providers zoals Odido namelijk veel geld, denk aan marketing en onboarding. Het behouden van trouwe klanten door bijvoorbeeld een loyaliteitskorting te bieden, is vaak goedkoper en bevordert klanttevredenheid. Als klant die al jarenlang blijft, verwacht ik dan ook enige waardering en een eerlijke behandeling.

Daarnaast is het niet bereikbaar zijn van de klantenservice onacceptabel. Goede service is juist dé manier om klantentrouw te vergroten. Als ik me gedwongen voel om over te stappen omdat ik niet geholpen word, dan doet dat uiteindelijk meer schade dan de kortingen die ze aanbieden aan nieuwe klanten.

Ik hoop dat Odido begrijpt dat trouwe klanten belangrijk zijn en dit meeneemt in hun beleid. Betere bereikbaarheid en gelijke kansen voor bestaande klanten zouden een stap in de goede richting zijn

Je moet wel een lange adem hebben, maar uiteindelijk is het gelukt om te verlengen na een wachttijd van 55. inuten

Reageer