Skip to main content

Hallo,

 

Ik probeer sinds vrijdag contact te krijgen met de klantenservice voor nieuwe voucherscodes, maar door de lange wachttijden lukt dit niet. Ook niet als ik dagelijks tijdens mijn werk om de 15 minuten via de chat iemand te spreken wil krijgen. 

 

Omdat ik op mijn vorige adres glasvezel had, kan ik op mijn nieuwe adres geen internet via de kabel meer krijgen van Odido, helaas. hierdoor wacht ik sinds augustus al op deze aansluiting en heb ik internet via unlimited voucher codes. Meestal kreeg ik er 3 of 4 tegelijkertijd. 

 

Wanneer deze aansluiting komt binnen weet ik niet. Graag ontvang ik opnieuw vouchercodes zodat ik weer 3 of 4 weken vooruit kan.

Hallo @kjkloeze ,

Ik stuur je zo via een privébericht vouchercodes toe.

 


Hoi ik heb nieuwe voucher codes nodig, de monteur komt pas op 19-01. Hoe kan ik nu een nieuwe vouchercode krijgen?


Hallo @Wijdanaton ,

Wil  je niet overal je bericht plaatsen? 

Zie ook de huisregels:  Hoe gaan we met elkaar om


Ik had nieuwe voucher codes nodig shehab15@live.com door geen internet thuis 


Reageer