Goedemorgen,
Sinds 2 maand heb ik een T-Mobile Thuis abonnement voor internet. Dit abonnement heb ik via breedbandwinkel bij T-Mobile afgesloten. Blijkbaar is het aanmelden van het abonnement wel gelukt, maar is mijn email adres nooit correct doorgegeven door breedbandwinkel.
Daarom heb ik waarschijnlijk ook nog nooit enige communicatie vanuit T-mobile gehad, geen email, geen brief, geen contract, geen klantnummer... helemaal niets.
Guidion heeft blijkbaar wel mijn email adres correct ontvangen, ik kreeg van hen een email om een afspraak te maken voor de installatie. Dat is ook allemaal goed verlopen, want daarna had ik werkend internet.
Om inzicht te krijgen in mijn gegevens heb ik een My T-Mobile account aangemaakt. Ik heb nooit link ontvangen/gebruikt om mij te registreren bij My T-Mobile, dus gewoon naar de site gegaan en aangemeld met mijn email adres (waarmee ik de aanvraag voor het abonnement gedaan heb).
Ik kan zonder problemen inloggen op dat My T-Mobile account, alleen zie ik daar geen informatie. Geen klant gegevens, geen informatie over mijn T-Mobile Thuis abonnement etc..
Mijn abonnement is nu ruim 2 maand actief, maar ik heb nooit enkele informatie over mijn abonnement ontvangen. Ook kan ik dus ook geen gegevens inzien via My T-Mobile.
Ik zou dit dus graag opgelost zien. Dus een werkende My T-Mobile omgeving met inzicht in mijn gegevens.
Gr,
Niek