Recent heb ik een nieuw T-Mobile thuis abonnement afgesloten. Deze gaat officieel in op 13-01, monteur komt op 19-01. Dit abonnement was niet zichtbaar op op My T-Mobile op de website of Telefoon.
Op de website is (via de klantenservice) het abonnement succesvol toegevoegd aan My T-Mobile op de website. Echter is deze niet zichtbaar in de app op de mobiele telefoon.
Na het openen en inloggen van de mobile app probeer ik een abonnement toe te voegen. Dit doe ik door de volgende stappen te doorlopen:
- Ga naar ‘Mijn account’
- ‘Ik heb nog een abonnement’
- Thuis (vast)
- Voeg de adres gegevens in
- Voeg de geboorte datum in
- Na het ontvangen van de bevestigingscode per email vul ik deze in
- Deze code is ongeldig. Probeer het nog eens.
Na het invullen van de bevestigingscode krijg ik een melding dat de code ongeldig is.
Ik sta voor een raadsel, aangezien de email werkt, de postcode geaccepteerd wordt en daarmee het abonnement ‘gevonden is’. Kan T-Mobile Communicty hier mij wellicht mee helpen?
Beste antwoord door BrianE
Bekijk origineel