Beantwoord

monteur geweest

  • 23 April 2024
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Monteur geweest haald gele utp kabeltje los was opgrrold.haalde 298mbs  .monteur is weggegaan dan is het weer laag .denk dat ik maar heel goed moet nadenken dat ik wel odido wil houden.heb nog 11 dagen bedenk tijd . @Teresa van Odido 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 24 April 2024, 13:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Laat het gele kabeltje dan uitgerold, of koop een nieuw kabeltje. kost je een paar euro.

Laat het gele kabeltje dan uitgerold, of koop een nieuw kabeltje. kost je een paar euro.

Dat is los nu nog steeds langzaam .

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @michelsloot 

De ONT herstarten of de kabel tussen ONT en router vervangen ook al geprobeerd?

En kan je eens een bekabelde test delen?

Hallo @michelsloot 

De ONT herstarten of de kabel tussen ONT en router vervangen ook al geprobeerd?

En kan je eens een bekabelde test delen?

Zou vanmiddag ff laptop er op zetten

Tv boven wil ook niet verbinden.maar mediaboxjes wel ook zo vreemd.heb net wifi punt extra aangesloten moet ik die maar boven zetten en pfoberen de smart tv verbinden.tv komt uit 2022.die heeft dhc ofzo iets probleem.oja en bekabelt testen lukt niet laptop geen netwerk aansluiting🤣

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michelsloot, het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelfde issue. Als je niet bekend bent met onze huisregels, neem ze dan gerust een keertje door:

 

 

Bij deze sluit ik het topic en zullen we dit voortzetten in je huidige topic!