Skip to main content
Beantwoord

Modem

  • 5 June 2024
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Wij hebben nog de H659 modum. Ligt er om de haverklap uit. Wij ontvangen graag de nieuwere modum. 

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Duijn151, goed dat je dit laat weten. Ik zie dat je inderdaad een ouder modem gebruikt. Ik heb gelijk een Zyxel T-56 naar je toe gestuurd, zo zul je een stuk stabieler internet gaan ervaren! Zodra het pakket verzonden is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer deze bezorgd gaat worden. Het oude modem mag je vervolgens inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem! 

Hi @Duijn151, goed dat je dit laat weten. Ik zie dat je inderdaad een ouder modem gebruikt. Ik heb gelijk een Zyxel T-56 naar je toe gestuurd, zo zul je een stuk stabieler internet gaan ervaren! Zodra het pakket verzonden is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer deze bezorgd gaat worden. Het oude modem mag je vervolgens inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem! 

 

Dank je wel voor de snelle reactie en actie! Nog een vraag. Hoe kunnen we een nieuwe afstandsbediening bestellen?

Reputatie 7
Badge +9

Dat moet eigenlijk in ons afstandsbediening topic @Duijn151. Maar ik heb je voor nu al een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze zal binnenkort door de brievenbus komen! 

Wat een service! Ondanks in het verkeerde topic ;-) Dank hiervoor! 

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank @Duijn151, alvast veel kijkplezier!  

Reageer