mijn internet doet het niet

  • 8 May 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Help! Ik heb storing met mijn internet sinds vanmiddag 17:00 uur De lichtjes op de Huawei mediaconverter knipperen niet zoals het hoort. LOS is rood en knippert 1 x per seconden. PON is uit. 

Tommie van Odido 10 dagen geleden

Hi @Manofrey, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en toen zag ik dat je al met onze klantenservice gesproken hebt. Inmiddels is de monteur ook al aangestuurd en hij komt morgen al langs! Zou je een terugkoppeling willen geven als de monteur geweest is? Hopelijk krijgt hij je weer snel up & running. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Heb je ze beiden al eens herstart? Even beide stekkers eruit, eerst de ont weer aansluiten en wachten tot die weer lampjes geeft en dan pas de modem aansluiten.

Ja gedaan

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Manofrey, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken en toen zag ik dat je al met onze klantenservice gesproken hebt. Inmiddels is de monteur ook al aangestuurd en hij komt morgen al langs! Zou je een terugkoppeling willen geven als de monteur geweest is? Hopelijk krijgt hij je weer snel up & running. 

Reageer