Skip to main content

Ik heb sinds 23 juli 2018 een T-mobile Internet Thuis + vaste 2de telefoonnummer abonnement. Het abonnement bood een korting van destijds €15,50 korting. Uiteindelijk door reguliere prijswijzigingen en kortingenswijzigingen was de actuele op het contract gebaseerde prijs gedurende 2024 tot en met augustus €55,60 minus € 15,50 korting.

Deze korting is vanaf september, ZONDER AANKONDIGING OF CONTRACTWIJZIGING, verlaagd tot €5.

Hoe kan dit?

Ik ben na een telefoongesprek hierover vooralsnog akkoord gegaan met een nieuw (slecht) aanbod.

Tijdens dit gesprek kon niet worden achterhaald op basis waarvan de korting is komen te vervallen.

Kan ik daar alsnog informatie over krijgen?

Hallo @Wim Vriend 

Voor abonnementen verlengd of afgesloten op of na 24 januari 2022 geldt een korting van €5,00 op het thuis abonnement. Ook een snelheidswijziging bijvoorbeeld zorgt ervoor dat je €5,00 korting op het thuis abonnement krijgt.


En wanneer heb ik dan welke aanpassing aan mijn contract doorgegeven? In elk geval niet in 2024 en naar mijn weten ook niet daarvoor!


@Wim Vriend 

Als je alle privé velden in je community profiel even invult dan kan een moderator kijken wat de oorzaak is.


Reageer