Skip to main content

Heb op 15-10-24 Klik&Klaar aangeschaft in een winkel van Odido. Helaas werkt dit niet voor mij en ben sinds 17-10-24 bezig om het contract, wat nu nog in de bedenktijd is, te ontbinden. 17-10-24 ruim 1,5 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat. 18-10-24 weer een uur aan de telefoon gezeten met Odido met de belofte dat ik een mail zou ontvangen met verdere instructies. 
Gister 21-10  een antwoord gekregen van Demi van Odido dat ik de mail maandag 21-10-24 zal ontvangen. Vandaag ook nog niets ontvangen. Wederom vandaag weer een poging ondernomen om te bellen maar na 45 minuten is de verbinding verbroken.  
kreeg ondertussen wel een melding van de bank dat er per 24 oktober geld van mijn rekening wordt afgeschreven voor het Klik&klaar contract. ???????????   Hoezo 15 dagen bedenktijd. 

Geen reactie

Reageer