klacht over internet en tv.

  • 8 May 2024
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

DELFT 08-05-2024.

 

Aan Demi van Odido.

Goedemiddag.ik ben sedert dec klant Bij Odido met een eenTV en Internet abonnement.echter sedert 14 april 2024 werkt het niet meer.Meerdere malen contact gehad met klantenservice voor een oplossing.er is een monteur geweest van Gideon maar kon niets voor mij doen.probleem zou bij de netwerkbeheerder liggen.(KPN) .Die zouden een mail sturen voor een afspraak .Maar tot heden niets.wel ondertussen de onderaannemer (Volker Wessels aan de lijn gehad .maar verwezen mij terug naar de provider.konden niets doen voor een particulier.Zo gaat het nu al 4 weken .maar ondertussen geen internet en tv.bellen met de klantenservice heeft geen zin meer,die verwijzen naar KPN en moet daar opwachten.

Graag van U een reactie.daar ik deze situatie abnormaal vindt.

 

XXXX

 

Moderator edit: Plaats nooit persoonlijke gegevens online.

 

Groet.H.H.F.Bakker

Tommie van Odido 10 dagen geleden

Hi @Hermanbakker1o53, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de onderaannemer nog steeds op zich laat wachten. Ik heb de prioriteit nog een stapje verhoogd van het ticket in de hoop dat het sneller opgepakt wordt. Op dit moment zullen we de onderaannemer moeten afwachten. Mijn excuses voor de vertraging. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Nooit en te nimmer persoonlijke gegevens in een openbaar forum zetten, zo snel mogelijk verwijderen! klik hiervoor op de 3 puntjes, en pas uw gegevens aan

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hermanbakker1o53, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de onderaannemer nog steeds op zich laat wachten. Ik heb de prioriteit nog een stapje verhoogd van het ticket in de hoop dat het sneller opgepakt wordt. Op dit moment zullen we de onderaannemer moeten afwachten. Mijn excuses voor de vertraging. 

Ga ondertussen nu de zesde week in zonder tv en internet.krijg er ondertussen genoeg van.komende week.ook weer gewoon het maandbedrag afschrijven....kunnen nullie daar geen storing mee krijgen.En dat wachten.op.onderaannemer slaat ook nergens op .wordt niet eens benaderd voor een afspraak..nogmaals een grote baggertroep...

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hermanbakker1o53, excuses voor de lange wachttijd. Het ligt op dit moment bij de onderaannemer. Het gaat hier om een kruising en dat moet opgelost worden!

Reageer