Ik wil graag mijn thuis internet account toevoegen aan MijnOdido, maar na het invullen van de verificatiecode krijg ik telkens ‘Onbekende fout opgetreden’. Dat geldt ook voor het toevoegen van mijn mobiel account.
Hallo
Het lijkt erop dat je topic aan de aandacht is ontsnapt. Geen nood ik zal proberen een moderator te taggen om je verder te helpen.
Kan je alvast je klantnummer in je profiel zetten? Dan kan de moderator je makkelijker helpen.
De moderator reageert vanzelf.
Hallo
Hi
Excuses voor de late reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnementen nog gekoppeld waren en dat je initialen niet gelijk stonden. Ik heb alles ontkoppeld en je initialen goed gezet. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Zou je ons een terugkoppeling willen geven of het gelukt is ja of nee? Alvast bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.