Beantwoord

Internetabonnement verlengen voor Viaplay korting

  • 19 February 2022
  • 35 reacties
  • 1053 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

35 reacties

Ja, ik heb maar voor dit jaar een abonnement bij viaplay genomen. En na dit jaar kijken we weer verder :) bedankt voor alle reacties!

En ohja zoek ook even in de voorwaarden va Viaplay mbt het aantal mensen je account kunt delen en op hoeveel apparaten tegelijk je kunt kijken.

Volgens mij, zal het nog eens nalezen, kom je daar ook beter mee weg als bijTmobile.

1x delen met je buurman oen je betaald nog maar €50 voor heel jaar!

Heb even zitten rekenen

T-mobile verlengen is nieuwe tarieven 12 mnd.x 5 = €60 p.j

Visplay 1e 4 maanden gratis,, 1 maand 9.99, 8 mnd x14 =€108 p.j.

Totaal dus €168 als je verlengd.

Zonder verlengen is Via €14.99 p.m bij Tmobile (neem ik aan) kom het p.j  op €120…

Of is het anders als dat ik reken.

En tot 28-02 '22 kun je een jaarabb. nemen bij Viap voor €99...  en dan heb je nog meer als alleen F1 :-)

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@xaa 

Verder heb je bij Viaplay zelf een aanbieding waarbij je voor het eerste jaar €99,00 betaalt er daarna de San geldende kosten per maand 

Ja, alleen hebben ze daar initieel nog geen Nederlands commentaar begreep. En zeker voor mijn kinderen die ook willen kijken is dat een probleem.

Reputatie 7
Badge +15

@xaa 

Kies je voor een abonnement op F1 TV Pro, de officiële streamingdienst van de Formule 1, dan ben je een stuk goedkoper uit. F1 TV Pro kost in Nederland €7,99 per maand of €64,99 per jaar. Voor dit geld krijg je dan alle beelden van de vrije trainingen, kwalificaties en races, maar ook van de onboard-camera's van de coureurs.

Bedankt voor de antwoorden! Dat wordt niet verlengen dan (want dan zou ik 5 euro per maand extra betalen), en F1 op een andere manier regelen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @xaa, niets meer aan toe te voegen eigenlijk, top om te zien hoe snel de hulp komt vanuit de Community! 😄👍

Klein dingetje nog, je hebt ‘em vast allang gezien, maar indien je het topic nog niet gespot hebt:

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @xaa ,

 

Als je het volgende topic leest, daar staat heel veel informatie:

Hier staat ook duidelijk:

Let op! Het nieuwe aanbod geldt voor alle klanten die vanaf 24 januari 2022 een nieuwe aanvraag hebben gedaan. Voor huidige klanten blijft het bestaande portfolio en prijsplan van kracht. Na wijziging in snelheid, verhuizing of bij een verlenging gaan ook bestaande klanten over naar het nieuwe portfolio.

Dus je gaat dan over op de nieuwe prijzen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @xaa 

Alle abonnementen die worden verlengt of afgesloten na 24 januari 2022 zitten dan ook op het nieuwe prijsplan (nieuwe prijzen).

Snelheid wijzigen zorgt er ook voor dat je de nieuwe prijs gaat betalen.