Skip to main content

Goedenavond Odido,

Recent is ons glasvezel internet aangesloten door een monteur van jullie. Helaas is het internet erg instabiel via zowel de kabel als via Wifi en valt de televisie regelmatig weg. We hebben reeds telefonisch contact gehad met jullie klantenservice maar het probleem blijft.

Het lijkt erop dat we met vlagen packet loss hebben en dat de ping ook stevig fluctueert. Dit is ook duidelijk te zien in de Pingplotter resultaten die ik heb laten lopen. De packetloss was midden op de avond het ergste en vaak vrij kort.

Uitgevoerde testen:

• Bekabeld en via Wifi via het Zyxel modem
  • Op de ONT met vlan 300

Ik begreep van een monteur dat het een vaker voorkomend issue is met de Genexis ONT in sommige wijken en dat het vervangen hiervan met de Nokia variant vaak veel verhelpt?

Kunnen jullie ons verder helpen? Voor ons is het pakket nu onbruikbaar 😞 helaas een slecht start na de overstap van Ziggo.

Alvast heel erg bedankt voor het verhelpen!

Hey ​@LL69, welkom op onze Community!

Dat klopt inderdaad, de Genexis heeft een firmware issue waardoor klanten problemen kunnen ervaren. Ik heb je op de lijst gezet om een Nokia te plaatsen. Guidion zal contact met je opnemen om een afspraak in te plannen om het ONT te vervangen!

Hey ​@LL69, welkom op onze Community!

Dat klopt inderdaad, de Genexis heeft een firmware issue waardoor klanten problemen kunnen ervaren. Ik heb je op de lijst gezet om een Nokia te plaatsen. Guidion zal contact met je opnemen om een afspraak in te plannen om het ONT te vervangen!

@Tommie van Odido  Bedankt voor je reactie! We wachten het af. 
Op wat voor termijn kunnen we bericht verwachten van Guidion?

Dat durf ik niet te zeggen ​@LL69, Guidion pakt dit uit zichzelf op, dus dat kan snel gaan of soms wat minder snel. 

Dat durf ik niet te zeggen ​@LL69, Guidion pakt dit uit zichzelf op, dus dat kan snel gaan of soms wat minder snel. 

Ik begrijp het. Zou je hier prioriteit aan kunnen geven aangezien we pas een paar dagen klant zijn en het nog niet naar behoren werkt en vaak onbruikbaar is om bijvoorbeeld thuis te werken.

Alvast heel erg bedankt!

Reageer