Goedenavond Odido,
Recent is ons glasvezel internet aangesloten door een monteur van jullie. Helaas is het internet erg instabiel via zowel de kabel als via Wifi en valt de televisie regelmatig weg. We hebben reeds telefonisch contact gehad met jullie klantenservice maar het probleem blijft.
Het lijkt erop dat we met vlagen packet loss hebben en dat de ping ook stevig fluctueert. Dit is ook duidelijk te zien in de Pingplotter resultaten die ik heb laten lopen. De packetloss was midden op de avond het ergste en vaak vrij kort.
Uitgevoerde testen:
- Bekabeld en via Wifi via het Zyxel modem
- Op de ONT met vlan 300
Ik begreep van een monteur dat het een vaker voorkomend issue is met de Genexis ONT in sommige wijken en dat het vervangen hiervan met de Nokia variant vaak veel verhelpt?
Kunnen jullie ons verder helpen? Voor ons is het pakket nu onbruikbaar helaas een slecht start na de overstap van Ziggo.
Alvast heel erg bedankt voor het verhelpen!