Hoi. Mag ik ook vraag om mijn Huawei modem te vervangen. Helaas werkt het minder stabiel dan vroeger :(
Alvast bedankt,
Boris
Zeker weten @B.G.D! ik heb het meteen voor je in gang gezet. Je onvtang hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen op Mijn Odido. Het Huawei modem hoeven we ook niet meer terug, die mag je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. Alvast veel plezier met het nieuwe modem.
hi @Tommie van Odido , ik heb ook een oude Huawei HG659, deze begint zijn kuren te vertonen, bovendien werkt deze niet met Wifi 6. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen?
Hi @r3verse, dit is zeker mogelijk! Ik heb gelijk een Zyxel T-56 naar je toe gestuurd, zodra deze onderweg is krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. De status hiervan is ook in te zien in jouw Mijn Odido account. Het oude modem hoef je niet retour te sturen maar kan je inleveren bij een milieupunt. Alvast veel plezier met het nieuwe modem!
Hallo @Nora van Odido @Tommie van Odido hier ook problemen met de HG659. Sinds een week is het onmogelijk om ethernet-verbindingen te krijgen, ongeacht de kabel, ook al factory reset uitgevoerd etc.
Hi @DonLiz, geen probleem! Ik heb je abonnement bekeken en dit is zeker mogelijk. Ik heb het modem direct vervangen voor een Zyxel. Ook ben ik zo vrij geweest meteen je wifipunten om te ruilen naar dit model. Deze zullen beter werken in samenwerking met je nieuwe modem. Het oude modem hoeven we niet retour, deze kun je aangeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. De wifipunten willen we wel graag terug. Hiervoor sturen we je een retourinstructie per e-mail!
Ik heb ook precies hetzelfde probleem als hier. Mijn modem is Huawei HG659 en 5G wordt vaak gedetecteerd en ik moet het opnieuw instellen. Help alstublieft.
@witt.blue Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder!
Ik heb meteen het modem voor je omgeruild, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Je huidige modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
@Oneeno Ik beantwoord jouw vragen gelijk in dit topic, het is namelijk niet volgens de Huisregels van onze Community om een privébericht te sturen naar het moderatieteam als daar niet specifiek om is gevraagd.
Uiteraard help ik je graag verder! Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken hoe het zit. Je hoeft je geen zorgen te maken, je ontvangt namelijk het allernieuwste modem: de Zyxel T-56.
Het oude modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Wil je meer weten over onze Huisregels? Neem dan een kijkje in dit topic: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Goedemiddag, ik zie hierboven al de berichten over de Huawei modem die er overal mee uit scheidt.
hier heb ik hetzelfde probleem en zou ook graag een upgrade ontvangen na al jaren dezelfde te hebben.
afgelopen week eerst de modem zo heet dat hij helemaal niks meer deed.
Ik hoor graag van u.
groetjes Aron
Hoi @Aronsmit, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan!
Daarnaast kunnen we zodra je modem binnen is, ook je wifipunten vervangen. Je huidige wifipunten raden we namelijk niet aan met dit modem. Laat je dan een reactie achter? Groetjes, Ishana
Bedankt!
heel fijn ik laat het weten als hij binnen is!
Hoi @Aronsmit, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan!
Daarnaast kunnen we zodra je modem binnen is, ook je wifipunten vervangen. Je huidige wifipunten raden we namelijk niet aan met dit modem. Laat je dan een reactie achter? Groetjes, Ishana
Weet je misschien wanneer het verzonden wordt, ik heb namelijk nog geen bevestiging of iets dergelijks gehad.
groeten Aron
Hi @Aronsmit, ik zie dat Ishana de T-56 opgestuurd had, deze is niet op voorraad op dit moment. Pas ergens weer in november. Daardoor is de order vastgelopen. Ik heb je voor nu een T-54 opgestuurd, als je straks een T-56 wilt, klop dan einde van het jaar nogmaals aan!
Hallo, ik heb de T-54 ontvangen.
graag zou ik dan ook 3 nieuwe wifi punten ontvangen aangezien de oude niet werken bij deze router.
groeten Aron
@Aronsmit Sorry dat we deze niet gelijk hebben meegestuurd. Ik regel dit graag direct voor je!
Ik ben meteen gaan kijken, maar omdat de delete order van de verouderde wifipunten nog openstaat, kan ik nog geen nieuwe bestellen. Wanneer je de wifipunten hebt opgestuurd en deze zijn bij ons binnen en verwerkt in het systeem, kan ik dit meteen voor je aanvragen. Zodra een pakket bij ons binnen is, kan het nog 6 werkdagen duren voordat dit ook daadwerkelijk is verwerkt.
Zullen we afspreken dat je de oude wifipunten retour stuurt en ergens eind volgende week bij mij aan de bel trekt? Ik ga dan meteen voor je aan de slag!
Hallo, inmiddels heb ik de wifi punten opgestuurd.
maar nu heb ik op de eerste verdieping en op zolder dus slechte tot geen wifi.
ik zou graag zsm de nieuwe wifi punten ontvangen.
groeten Aron
@Aronsmit Dank je wel voor het retourneren van de wifipunten!
Ik ben meteen gaan kijken en zie inderdaad volgens de track & trace dat deze onderweg zijn naar ons. Zoals ik in mijn vorige bericht heb uitgelegd, kan het daarna nog 6 werkdagen duren voordat de retour verwerkt is in ons systeem. Hoe graag ik het ook wil, kan ik tot die tijd geen nieuwe order plaatsen.
Wat ik wel kan doen, is je een Unlimited vouchercode aanbieden. Op die manier kan je een hotspot aanmaken, zodat je dit kunt verbinden aan de apparaten op de hogere verdiepingen. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je de code gelijk sturen. Laat je het mij weten als je hier gebruik van wil maken?
Hallo, ja prima zo’n code is altijd handig
groeten Aron
@Aronsmit Ik heb je de code meteen gestuurd!
Hallo, ik kreeg de melding dat de wifi punten zijn aangekomen bij jullie.
ik zou graag de nieuwe ontvangen.
groetjes Aron
Hi @Aronsmit, super dat deze helemaal binnen zijn, dit kan ik ook bevestigen! Ik heb meteen ook de nieuwe wifipunten voor je besteld. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en later ook de track-&tracecode waarmee je het pakket kunt volgen. Het komt zo snel mogelijk jouw kant op!