Hoe kom je in contact met Odido?

  • 22 February 2023
  • 8 reacties
  • 92 Bekeken

Probeer in contact te komen met T-Mobile;

  1. Bij de chat is niemand beschikbaar.
  2. Wachttijd telefoon is extreem lang.
  3. Contactformullier of een simpel mailadres ontbreekt op de website.
  4. Contactformulier bij zakelijk werkt niet, je kunt niet naar beneden scrollen.

Welke optie kan ik nog gebruiken om in contact met jullie te komen?

Gaat namelijk iets grondigs mis bij T-Mobile, had dit graag laten weten, helaas ruim 45 minuten verder en nog niet gelukt.

Wat is er mis mee om gewoon een mailadres op de site te zetten? Dat zou toch heel makkelijk zijn en vooral klantvriendelijk.

Teresa van Odido 10 dagen geleden

@theo1973 Ik wil je graag verder helpen, ik ben daarom meteen het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over jouw situatie! 

Ik zie inderdaad staan dat er 23-02-2024 contact is geweest met mijn collega van de Klantenservice. In de gesprekslog staat dat er is besproken dat wij op 19-02-2024 een e-mail hebben verstuurd. In deze e-mail leggen wij uit dat je per 23-02-2024 zal worden afgesloten, tenzij je ons een andere datum doorgeeft voor de Oversstapservice. Echter hebben zie ik niet dat wij deze hebben ontvangen. 

Laat je het mij weten als er nog onduidelijkheden zijn? Uiteraard sta ik klaar om al jouw vragen te beantwoorden! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt je verhaal hier kwijt!

Probeer in contact te komen met T-Mobile;

  1. Bij de chat is niemand beschikbaar.
  2. Wachttijd telefoon is extreem lang.
  3. Contactformullier of een simpel mailadres ontbreekt op de website.
  4. Contactformulier bij zakelijk werkt niet, je kunt niet naar beneden scrollen.

Welke optie kan ik nog gebruiken om in contact met jullie te komen?

Gaat namelijk iets grondigs mis bij T-Mobile, had dit graag laten weten, helaas ruim 45 minuten verder en nog niet gelukt.

Wat is er mis mee om gewoon een mailadres op de site te zetten? Dat zou toch heel makkelijk zijn en vooral klantvriendelijk.

Beste fna33090,

 

Dit is helaas niet mogelijk. De enige contact mogelijkheid is de telefoon en dat is volledig zinloos. Meerdere sessies geprobeerd, soms letterlijk langer dan 1 uur ! Hebben mij al diverse keren met een plechtige belofte afgescheept. De laatse keer kreeg ik zelfs een email (“Bedrag wordt binnen 2 weken teruggestort”) dit is niet gebeurt. Sterker nog, ze blijven afschrijven. Ik ben inmiddels overgestapt naar KPN (werkt wel, mensen aan de lijn die iets kunnen, afspraken die worden nagekomen…. )Geen idee hoe ik van de afschrijvingen van Odido af kan komen. Toch 47 euro per maand.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @theo1973, heel graag had ik je een veel leukere tijd bij ons gegeven sorry hiervoor, dit was absoluut niet onze bedoeling! Ik wilde graag meteen voor je aan de slag gaan om het boek goed voor je af te sluiten, alleen was ik blij voor je om te zien dat je abonnement al op 15 maart is afgerond. Dit betekent dat wij ook geen abonnementskosten in rekening brengen.

Geef het gerust aan als ik verder nog iets voor je kan betekenen, ik help je graag aan de oplossing!

Beste Cal,

Lees alsjeblieft het dossier even.

Jullie hebben in februari afgesloten en abbo beëindigd. Gebaseerd op een misverstand tussen Odido en KPN. Was absoluut onmogelijk om weer aan te sluiten. Zie gesprek van maar dan 1 uur met de helpdesk.

Daarom hebben jullie meermaals beloofd , zie ook email, het geld van maart terug te storten.

Groeten Theo

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Gaat dit over een zakelijke aansluiting? Dan hebben moderators geen inzicht in dat CRM systeem. De zakelijke contacten verlopen alleen via de telefoon/helpdesk.

Reputatie 6
Badge +2

@theo1973 Ik wil je graag verder helpen, ik ben daarom meteen het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over jouw situatie! 

Ik zie inderdaad staan dat er 23-02-2024 contact is geweest met mijn collega van de Klantenservice. In de gesprekslog staat dat er is besproken dat wij op 19-02-2024 een e-mail hebben verstuurd. In deze e-mail leggen wij uit dat je per 23-02-2024 zal worden afgesloten, tenzij je ons een andere datum doorgeeft voor de Oversstapservice. Echter hebben zie ik niet dat wij deze hebben ontvangen. 

Laat je het mij weten als er nog onduidelijkheden zijn? Uiteraard sta ik klaar om al jouw vragen te beantwoorden! 

Hoi Teresa, 

 

Dank voor je reactie.

Jullie hebben mij in februari afgesloten. Waarom is er dan in februari 47 euro afgeschreven en in maart weer?

Jullie emailen ook dat die E47 binnen 2 weken zou worden teruggestort. Is niet gebeurd.

Waar blijft mijn 47 euro?

 

Overigens staat is de email waar je naar verwijst dat als de nieuwe provider een andere datum doorgeeft, dat die dan geldt… Probleem was dat de nieuwe provider pas in april aan kon sluiten en dit met jullie heeft gedeeld. 

 

Groeten Theo

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@theo1973 Waarom je in februari al bent afgesloten durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, dit is namelijk in opdracht geweest van de nieuwe provider. 

Jouw abonnement is in eerste instantie afgesloten op 31-03-2023, je bent toen een jaar contract aangegaan. Vanaf 31-03-2024 zou het abonnement maandelijks opzegbaar zijn met in achtneming van een maand opzegtermijn. Gezien het abonnement al eerder is opgezegd door de aanvraag bij jouw nieuwe provider, is er een afkoopsom in rekening gebracht. 

Ik heb nogmaals gekeken, maar wij hebben geen bericht ontvangen van KPN dat de aansluitdatum later zou zijn. Ik adviseer je om contact op te nemen met KPN, zodat zij kunnen nagaan waarom je destijds al van ons bent afgesloten als er nog niet kon worden aangesloten. 

Ik verneem het graag mocht je nog vragen hebben. Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Reageer