Skip to main content

Hallo Odido,

Ik wil graag mijn contract laten ontbinden, zoals ik reeds op 7 oktober bij jullie heb aangegeven (73537050). Helaas heb ik tot op heden nog geen enkele reactie van jullie hierop mogen ontvangen.

Sinds begin april 2024 ben ik klant bij jullie voor glasvezel internet (via KPN WBA), echter ervaar ik sindsdien structureel zeer trage en instabiele verbinding, vooral vaak eind van de middag en in de avonduren. Hierover heb ik sinds juni, meerdere keren met jullie contact gezocht, maar jullie hebben dit niet kunnen oplossen.

In het verzamel topic, lees ik dat jullie je er van bewust zijn dat de problemen op het WBA-netwerk al langere tijd spelen en nog steeds niet zijn opgelost. Maar ook in dat topic is het erg stil vanuit jullie kant.
https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/verzameltopic-traag-internet-in-de-avond-wba-netwerk-365921

Ik wil ook even refereren naar het interview op Kassa (https://www.bnnvara.nl/kassa/videos/603613), waar een lid van de Raad van Bestuur van Odido zei dat als Odido het probleem niet kan oplossen, klant mag weggaan.

Bij deze wil ik jullie nogmaals herinneren aan mijn verzoek voor ontbinding, met daarbij

* zonder extra kosten mijn contract te ontbinden.
* tenminste compensatie voor de periode dat ik op jullie reactie zit te wachten.

Graag ontvang ik alsnog op korte termijn een schriftelijke reactie van jullie. Mijn klantgegevens staan in het profiel. Mocht er meer informatie nodig zijn, laat het me dan weten. Bij voorbaat dank.

Gr. L.

Hi ​@Leon424, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het abonnement al stopgezet is. Dit komt omdat er een aanvraag gedaan is bij een andere provider op 08-10-2024. Daar heb je aangegeven dat het contract per 18-10 stopgezet moest worden. Dit is ook gebeurd.

Door deze aanvraag is de afkoopsom getriggerd, dit komt omdat wij het niet handmatig hebben ingevoerd. Ik heb als het goed is de afkoopsom nu weggehaald, echter weet ik niet of dit te laat is. Het kan zijn dat ze dit de 25e nog kunnen afschrijven, als dit zo is, laat het dan alsjeblieft weten. Dan zal ik dat vergoeden voor je!

Reageer