Skip to main content
Beantwoord

Gegevens niet zichtbaar op my-t-mobile thuis internet

  • 2 June 2021
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Beste

 

Mijn gegevens zijn niet zichtbaar als ik ga inloggen op t-mobile thuis (internet abonnement)

Abonnement loopt sinds 01-06-21, is geïnstalleerd en werkend.

aanvraag van deze abo was in het begin per ongeluk gecanceld door T-mobile, ik moest toen opnieuw bestelling online plaatsen.

Kan het zijn dat met inloggen gegevens van gecancelde aanvraag op het scherm komen, aangezien dat ik hetzelfde e-mail adres heb gebruikt met plaatsen van tweede bestelling (huidige abonnement). Kan deze nog rechtgetrokken worden zodat ik mijn gegevens kan inzien. 

Onder tab bestellingen (my t-mobile thuis login) word allen gecancelde bestelling vermeld, met annuleringsdatum bij, verder geen andere abonnementen genoemd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Igg

 

 

Bedankt Ginny. Alles werkt weer.

 

Vriendelijk groet,

 

Igg


Goed dat je het aangeeft @Igg! Dit is inderdaad de reden waarom het jou niet lukt om in te loggen. Ik heb het direct voor jou aangepast: als je nu inlogt met jouw e-mailadres, kom je op het juiste profiel uit. Het kan zijn dat je eenmalig je wachtwoord dient te herstellen via wachtwoord vergeten.


Reageer