Goedemorgen,
Sinds vanmorgen geen internet en tv (glasvezel) in Zevenbergen. Is er een storing??
Met vriendelijke groet,
Linda
Goedemorgen,
Sinds vanmorgen geen internet en tv (glasvezel) in Zevenbergen. Is er een storing??
Met vriendelijke groet,
Linda
Dat er een storing optreedt: kan gebeuren!
Dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing: geloof ik best! Denk ik ;)
Maar aan open , eerlijke en regelmatige communicatie bij zo'n situatie hecht ik wel veel waarde.
Dus ik zou zeggen: kom eens met een goed verhaal Odido.
Als je even verder gaat kijken op de community zie je dat dit wel heel vaak als excuus wordt gebruikt.....
Ik ontvang ook graag een voucher!
Ik ontvang ook graag wen voucher. Heel de dag al geen internet.
Ik ontvang ook graag een voucher!
Neem glasvezel, zeiden ze.
Dat is supersnel, zeiden ze.
Dat is supersnel, zeiden ze.
Dat is ideaal voor thuiswerkers zoals u, zeiden ze....
Inmiddels 22.09h en nog steeds geen internet... is er onderhand alweer een update?
Wordt dit gecompenseerd vraag ik me af...
is er tijd aangegeven wanneer storing eindigt is?
Ik ontvang ook graag een voucher, heb alles van Odido tv internet mobiel.
bende mooi klaar mee
is er tijd aangegeven wanneer storing eindigt is?
Nog steeds geen nieuws, alleen dat beheerder nog op locatie is en er hard wordt gewerkt aan een oplossing.
Ik heb niet de indruk dat er erg snel een oplossing gaat komen, dus hoe krijg ik een voucher en wat voor SIMkaart heb ik daar bij nodig?
Werkt dat met een pre-paid SIM?
Goedemorgen,
Hier lijkt het probleem opgelost.
Fijn natuurlijk, maar wederom ook hier geen communicatie over. 20 uur storing voor 1500 huishoudens wordt geen eens aangegeven op de storingspagina. Echt slecht.
Goedemorgen,
Hier lijkt het probleem opgelost.
Fijn natuurlijk, maar wederom ook hier geen communicatie over. 20 uur storing voor 1500 huishoudens wordt geen eens aangegeven op de storingspagina. Echt slecht.
mee eens.
Ik ben relatief nieuw bij odido. Is dit de gebruikelijke gang van zaken? Hoevaak komen dit soort storingen voor?
Ik ben relatief nieuw bij odido. Is dit de gebruikelijke gang van zaken? Hoevaak komen dit soort storingen voor?
Ik ben nu denk ik een jaar bij Odido. Dit is voor mij de eerste keer.
Hoi hoi, de eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Zevenbergen zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: https://community.odido.nl/bekabeld-internet-534/reboot-modem-276078. Groetjes, Ishana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.