Lieve mensen, laat ik al mijn frustraties over alle telefoontjes nu al een week lang achterwege met Odido, Guidion en netwerkbeheerder. Hopelijk lukt het de netwerkbeheerder morgen weer om een internetsignaal in huis te krijgen. Als dit niet lukt wil ik dat Odido (tijdelijk) een alternatief biedt. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring? Is Klik&Klaar Internet van Odido (5G) een goed alternatief en wat is jullie ervaring hoe soepel Odido hiermee omgaat? Graag jullie tips & trics. Ik wil graag mijn bekabelde netwerk in huis weer kunnen gebruiken voor computer, tv en spelcomputer. Mede namens drie gefrustreerde kinderen, dank.
Hallo
Indien je ook een (prepaid) Odido simkaart of Ben simkaart heb dan kan je een voucher krijgen voor 7 dagen onbeperkt internet.
Klik&Klaar is meer voor de langere termijn, het is wel maandelijks opzegbaar.
Hallo
Als internet heel belangrijk voor je is, dan is een backup belangrijk. Wat een goed alternatief is als backup is het klik en klaar 5G product.
Als je al een mobiel abonnement hebt kost dit maar 20 euro in de maand. Er is geen databundel bijvullen nodig en je kan het aanzetten en de kabel naar jouw LAN switch omprikken en klaar. Er zijn geen aansluitkosten en maar 1 maand opzegtermijn.
Nee, het klik en klaar wordt daarvoor niet ingezet. Bij Odido zakelijk is een backup dongel wel standaard, bij consumenten wordt enkel een Unlimited voucher voor een Ben of Odido simkaart gegeven.
Je hebt als consument ook recht op vergoeding van het abonnementgeld voor de periode dat het niet werkte. De klik en klaar oplossing zou jij zelf direct kunnen aanschaffen als backup.
Hou er wel rekening mee dat Odido TV niet werkt via een mobiele data verbinding.
Je kan dan niet de Odido TV ontvanger gebruiken of de Odido app die voor de smart TV bedoeld is.
Dan kun je alleen de Odido online TV app gebruiken voor mobiel/tablet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.