Skip to main content

Goedemiddag, sinds gisteren geen werkende internetverbinding meer. Contact gehad met de klantenservice en mogelijk heeft het verband met een opzegging per 1-12 maar deze opzegging is geannuleerd op 7-11 (heb ik een bevestiging van). Collega zou het doorzetten naar de technische dienst om dit op te lossen. Dit lijkt me toch iets dat vrij simpel zou moeten gaan. Kan iemand mij vertellen wanneer ik weer een werkende internetverbinding heb? Overigens de collega gisteren heeft mij heel vriendelijk te woord gestaan, het gaat mij meer om een stukje verwachtingsmanagement dan kan ik me daarop instellen. Internet is tegenwoordig vrij essentieel.

@marcorolla Ik kan mij voorstellen dat je graag weer geniet van een werkende verbinding. Fijn om te lezen dat er gelukkig al een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik kijk gelijk met je mee!
Op dit moment kan ik nog geen update inzien, maar ik weet zeker dat mijn collega’s druk bezig zijn om de verbinding te herstellen.

Natuurlijk wil ik niet dat je de gehele tijd zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik je meteen een Unlimited vouchercode sturen. Je kunt hiermee een hotspot maken en deze verbinden aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Mocht ik in de tussentijd ngo ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan vooral weten. Ik sta altijd voor je klaar! 

Hallo Teresa, ik heb zelf een BEN abonnement dus dat zou heel fijn zijn om die voucher code te ontvangen. Alvast bedankt!

@marcorolla Ik heb de code meteen naar je gestuurd in een privébericht. Uiteraard heel graag gedaan!  

Reageer