-
-
is een King Poster
-
26 reacties
KPN is op dit moment ongevraagd bezig met het aanleggen van glasvezel. Ik gaf al aan dat ik via Odido glasvezel had en dus weigerde. Nu leggen ze het toch aan, ook een kabel bij mijn huisnr en, wat ik al voorzag, ze maken nu de stoep open en ligt mijn internet eruit …
KPN al tweemaal klacht ingediend. KPN doet niets dan hun glasvezel door je strot duwen. Odido kunnen jullie, nu ik geen internet meer heb, een klacht doen? Dit verhelpen?
Welkom op onze Community! @MishNicole
Jeetje, goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer heerlijk van onze diensten kunt genieten!
Ik zie inderdaad dat je geen internet meer hebt. Wil je mij vertellen welke lampjes er branden op het modem en het ONT (kleine witte of zwarte kastje tussen de modem en het glasvezelpunt)?
Laat je het mij weten? Dan kan ik er voor zorgen dat dit door de juiste mensen wordt opgelost.
Ik wil natuurlijk niet dat je zonder internet zit. Ik heb je daarom gelijk een Unlimited Voucher code gestuurd. Hiermee kun je een Hotspot maken en deze koppelen aan je andere apparaten. Op die manier kan je toch gebruik maken van het internet, handig toch?
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen? Weet dat ik altijd voor je klaar sta, ik ben hier om deze situatie te vergemakkelijken!
Bekijk origineel