Hi @Gebruiker588, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad hierover en er vandaag een monteur bij je langs komt! Hou je me op de hoogte nadat de monteur is geweest?
Blijkbaar was er een probleem in wijk kast die opgelost is door Guidion.
Sinds twee dagen geen internet! Verbinding met wifi sporadisch mogelijk. Vanmiddag is de monteur van Guidon niet komen opdagen.
Zelfs na fabrieksreset geen verbinding.
wie o wie weet raad?
Hoi @Gebruiker588, super fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! Groetjes, Ishana
Hoi @Adstok, ik wil het graag voor je onderzoeken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana
Hoi Ishana,
Ik heb de ontbrekende gegevens ingevuld.
Bedankt voor de moeite!!
Hi @Adstok, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat hier inderdaad een monteur voor is aangestuurd. Heeft Guidion inmiddels een nieuwe afspraak met je kunnen inplannen? Anders ga ik dit gelijk voor je in orde maken!
Als het goed is komt er dinsdag rond 16:00 uur een monteur. Ik ben heel benieuwd of deze komt want zaterdag heb ik ook tevergeefs gewacht.
Hou ons op de hoogte @Adstok!