Skip to main content

Goedemiddag, 

 

22 oktober heb ik mijn abonnement opgezegd, tot opheden geen bevestiging ontvangen, in de app staat ook niks vermeld over een opzegging. 

Bellen werkt niet, geen gehoor of ik sta langer dan 30 min in de wacht. 

Ik wil graag dat dit alsnog wordt gedaan en een bevestiging ontvangen. 

 

Bedankt 

Gr, Hakima 

Goedemorgen ​@Ishana van Odido ,

Geen probleem, als het maar opgelost wordt. 

Hoe komen we achter? Dan kan ik het in de gaten houden. 


Hey ​@Bouli, ik heb de vorige opzegging eruit gehaal en een nieuwe ingeschoten voor morgen. Als het goed is moet dit goed doorlopen, hier komen we morgen achter! 


Oke, en wat betreft de geannuleerde klik en klaar, er is een bedrag afgeschreven, dit heb ik niet terug ontvangen?? 


Die terugbetaling moet inderdaad nog komen ​@Bouli, die staat al wel in het systeem! 


Oke dan wacht ik het af


Bij ons precies het zelfde probleem. Wij hebben op 13-11-2024 via een contactformulier op jullie site een bericht gestuurd om ons abbonement te beëindigen op 13-12-2024 en een melding in de mail gekregen dat het bij jullie aangekomen is. We zijn nu een dikke week verder en tot op heden nog geen terugkoppeling ontvangen. Nu maar op deze manier proberen. Ik snap heel goed dat mensen door een soortgelijke situatie gefrustreerd raken. Ik hoop dat dit bij ons goed opgelost wordt. Jammer dat het zo gaat. Kunnen jullie dit oppakken en in werking stellen? Alvast bedankt.

Kenmerk: 74300764/2024-11-13 12:56:04

Ontvangstbevestiging


Hoi ​@Raymondo, ik heb het direct voor je in orde gemaakt! Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Goedendag, bedankt voor uw reactie.

Ik ben blij dat de opzegging nu in werking is gezet. De bevestiging is op mail binnengekomen. Bedankt voor uw hulp. 

Goed weekend en tot ziens in de toekomst.

Groet Raymond 


Reageer