Skip to main content

Goedemiddag, 

 

22 oktober heb ik mijn abonnement opgezegd, tot opheden geen bevestiging ontvangen, in de app staat ook niks vermeld over een opzegging. 

Bellen werkt niet, geen gehoor of ik sta langer dan 30 min in de wacht. 

Ik wil graag dat dit alsnog wordt gedaan en een bevestiging ontvangen. 

 

Bedankt 

Gr, Hakima 

Goedemorgen ​@Ishana van Odido ,

Geen probleem, als het maar opgelost wordt. 

Hoe komen we achter? Dan kan ik het in de gaten houden. 


Hey ​@Bouli, ik heb de vorige opzegging eruit gehaal en een nieuwe ingeschoten voor morgen. Als het goed is moet dit goed doorlopen, hier komen we morgen achter! 


Oke, en wat betreft de geannuleerde klik en klaar, er is een bedrag afgeschreven, dit heb ik niet terug ontvangen?? 


Die terugbetaling moet inderdaad nog komen ​@Bouli, die staat al wel in het systeem! 


Reageer