Heb gelezen dat per 1 februari 2025 niet meer je internet snelheid omlaag kunt aanpassen, klopt dit en kan ik dan mijn abonnement opzeggen voor 1 februari
Beste
Dit staat op Tweakers
Klopt
Het klopt inderdaad dat dit in het nieuwe jaar niet meer mogelijk zal zijn. Je kunt je abonnement nog tot 31 januari 2025 wijzigen. Hierna is dit niet meer mogelijk.
Hoewel ik het niet leuk vind om je te zien graag, help ik je graag om de opzegging in orde te maken indien gewenst. Dit is altijd met in achtneming van een maand opzegtermijn.
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je al buiten je contract bent. Ik kan het abonnement dus per 17-01-2025 voor je opzeggen. Heb ik jouw akkoord om dit ingang te zetten? Zo ja, wil je dan nog je geboortedatum toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen voor je aan de slag!
Geboorte datum aangepast, je kunt het abonnement beëindigen m.i.v. 17-01-2025
Ik wil graag mijn excuses maken. Ik heb namelijk niet goed gekeken. Oprecht sorry hiervoor!
Jouw abonnement is sinds 30-10-2024 actief. Dit houdt in dat het abonnement pas vanaf 30-10-2025 maandelijks opzegbaar is. Mocht je toch willen dat ik het abonnement per 17-01-25 opzeg, let er dan wel op dat er een afkoopsom in rekening wordt gebracht. De afkoopsom wordt berekent op basis van het aantal resterende abonnementsdagen. Op dit moment staat deze op €280,75.
Laat je mij weten wat je wil? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Hallo
Is het niet zo, als Odido bepaalde voorwaarden eenzijdig wijzigt in een abonnement, dat er een mogelijkheid is tot ontbinding? Dit door de gewijzigde voorwaarden en dat dit kosteloos zou kunnen?
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.