Hallo @Avdlinden
Op deze pagina vind je de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen, voldoe je hieraan? Ook lees je wat je nu kunt doen nu je diensten geblokkeerd zijn :
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/mijn-abonnement/rekening/incasso-en-betalingen
Dit was allemaal goed geregeld met mensen van tmobile thuis, afspraken waren gemaakt ik kwam alles netjes na, maar door contract verlenging heeft iemand het verkeerd gedaan bij hun in het systeem en moet ik nu voor boeten door afgesloten te worden
Goedemiddag @Avdlinden, van harte welkom op de Community!
Heel slim dat jij je verhaal kenbaar maakt hier, dan kunnen we er extra ogen op laten vallen. Ik heb meteen het dossier doorgenomen en zie dat onze financiële afdeling er sinds vanmorgen mee bezig is. Zij zullen je verdere terugkoppelingen geven zodat je op de hoogte wordt gehouden van de ontwikkelingen.
Zou je andersom ons op de hoogte willen brengen van updates, mochten die er zijn? Ik zal je case in de gaten blijven houden natuurlijk, maar het is een interessante situatie waarin hopelijk spoedig een oplossing gevonden wordt!