Skip to main content

Ik heb een factuur gekregen van een veel hoger bedrag dan mijn abonnement.

Ik zou graag dit factuur willen inzien.

Kenmerk: XXXX

de facturen van t-mobile thuis kan ik nergens inzien..

Moderator edit - klantnummer en factuurnummer verwijderd: geen persoonsgegevens toevoegen aan een openbaar bericht, alsjeblieft.

Beste @M.Bredewoud  De factuur van thuis kan je in je account inzien?

Of in de app of op de site!

Wat lukt er niet?


Ik ben dhr Nak. Ik kan de factuur niet zien.

 


Snap niet wat te doen 


Doei


Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga telefonisch contact opnemen met T.mobile om het op te kunnen lossen


Hi @hhn, ik help je hier met alle liefde bij! Je begon al helemaal top door jouw vraag hier op de Community te vermelden. Houd er rekening mee dat we een verwerkingstijd kennen op de Community van 24-48 uur. Ik wilde heel graag een kijkje nemen achter de schermen om dit voor je uit te zoeken. Aan de hand van je e-mailadres kom ik alleen niet uit op jouw abonnement. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! 💪


Reageer