Sinds begin maart is mijn moeder overgestapt van 50mb internet naar 100mb.Ze heeft de eerste 2 weken niet kunnen profiteren van 100mb omdat het bij Odido niet was overgezet. Op de factuur van april zag ik dat ze zowel voor maart als april een dubbele factuur heeft gekregen. In maart (01-03 t/m 31-03) had ze een facatuur betaald van €35,12. Met het nieuwe jaar contract zou ze €25 betalen ( de eerste half jaar ) maar ze krijgt een rekening van €77,06. Dit is volgens mij niet de bedoeling, graag dit probleem oplossen aub.
Is het Klantnummer wat in jouw profiel staat van jezelf of van je moeder? Indien je die van je moeder nog niet hebt ingevuld, wil je dit dan alsnog doen?
Ik ga kijk dan meteen met je mee hoe het precies zit met de rekening!
Is het Klantnummer wat in jouw profiel staat van jezelf of van je moeder? Indien je die van je moeder nog niet hebt ingevuld, wil je dit dan alsnog doen?
Ik ga kijk dan meteen met je mee hoe het precies zit met de rekening!
Hey Teresa,
Dit is indd mijn account.
Klantnummer van mijn moeder is ***
Alvast bedankt voor je hulp
Is het Klantnummer wat in jouw profiel staat van jezelf of van je moeder? Indien je die van je moeder nog niet hebt ingevuld, wil je dit dan alsnog doen?
Ik ga kijk dan meteen met je mee hoe het precies zit met de rekening!
deze topic kan afgesloten worden, het is al geregeld
Blij om te horen dat het geregeld is
.
Blij om te horen dat het geregeld is
Ik dacht dat het geregeld was, dat is dus niet het geval.
Snap niet waarom alles zo moeilijk moet verlopen voor zo iets simpel. Snap niet waarom er dubbel betaald moet worden.
Even wat anders:
Ik heb boven op de topic per ongeluk klantnummer gezet, kan dat verwijder worden wegens privacy?
Hoi
Hoi
dankjewel Ishana, jij bent een topper
Wederom is er bij mijn moeder voor de maand Mei een dubbele factuur geplaats. Door de compensatie is het bedrag gelukkig lager uitgevalen , omdat zij in april ook dubbel heeft betaald. Maar snap niet waarom 2 abbonementen opstaan? Die internet basic 30mb abbonement heeft zij destijds verlengd naar 100mb, maar op de factuur staat die er nog steeds bij. Hopelijk dat maand Juni gewoon alles normaal opstaat en niet weer €70+ plus moet betalen. Als het goed is heeft zij voor de maand juni ook nog een compensatie.
Hoi
Ik ben benieuwd, ik denk graag met jullie mee!
Hoi
Ik ben benieuwd, ik denk graag met jullie mee!
Hey
ik heb de klantnummer van mijn moeder erbij gezet begint met B......
Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik kan deze specifieke factuur van €70,12 niet terugvinden in het systeem. Heb je hier misschien een factuurnummer van?
Wel zie ik dat de rekening van april (€ 77,06) hoger is uitgevallen dan normaal. Gelukkig is dit rechtgetrokken op de factuur van mei, deze bedroeg €3,28. De exacte specificatie hiervan vind je in Mijn Odido.
Vanaf juni zal de facturatie weer op de normale manier verlopen. Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag verder!
Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik kan deze specifieke factuur van €70,12 niet terugvinden in het systeem. Heb je hier misschien een factuurnummer van?
Wel zie ik dat de rekening van april (€ 77,06) hoger is uitgevallen dan normaal. Gelukkig is dit rechtgetrokken op de factuur van mei, deze bedroeg €3,28. De exacte specificatie hiervan vind je in Mijn Odido.
Vanaf juni zal de facturatie weer op de normale manier verlopen. Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag verder!
hey
Ik blijf het vreemd vinden dat er voor mei weer dubbel bedrag als factuur is gestuurd ,dat was in april ook zo, maar gelukkig door de compensatie viel het te betalen bedrag mee. Ik hoop voor juni dat er gewoon €25 als factuur gestuurd wordt ipv een te hoge bedrag.
Wederom heeft mijn moeder een dubbele factuur gekregen.Haar klantnmr begint met BTX.... staat in mijn profiel. Ik begin dit een beetje zat te raken, dit is nu de 3e keer. Onderaan zie je dat er dat er ook voor basic internet een factuur gestuurd word, ze heeft alleen die van 100mb. Graag dit oplossen aub, elke maand weer hoofdpijn door dit gedoe. Als dit zo blijft doorgaan dan gaat ze overstappen naar een ander provider zodra de contract afloopt.Ik heb geen zin om elke maand weer een topic te plaatsen. Het is heel simpel, ze heeft maar 1 abbonement, namelijk die van 100mb , die basic internet hoort er niet bij, sinds zij de abbo heeft verlengd alleen maar gedoe. Nu weer €60 betalen terwijl zij eigenlijk €25 voor de eerste 6 maanden dacht ik zo uit mijn hoofd, we zijn 3 maanden later sinds verlening en krijgt alleen maar dubbel factuur. Aub los het op, alvast bedankt!
Wederom heeft mijn moeder een dubbele factuur gekregen.Haar klantnmr begint met BTX.... staat in mijn profiel. Ik begin dit een beetje zat te raken, dit is nu de 3e keer. Onderaan zie je dat er dat er ook voor basic internet een factuur gestuurd word, ze heeft alleen die van 100mb. Graag dit oplossen aub, elke maand weer hoofdpijn door dit gedoe. Als dit zo blijft doorgaan dan gaat ze overstappen naar een ander provider zodra de contract afloopt.Ik heb geen zin om elke maand weer een topic te plaatsen. Het is heel simpel, ze heeft maar 1 abbonement, namelijk die van 100mb , die basic internet hoort er niet bij, sinds zij de abbo heeft verlengd alleen maar gedoe. Nu weer €60 betalen terwijl zij eigenlijk €25 voor de eerste 6 maanden dacht ik zo uit mijn hoofd, we zijn 3 maanden later sinds verlening en krijgt alleen maar dubbel factuur. Aub los het op, alvast bedankt!
Hi
Er gaat hier inderdaad iets niet goed en ik wil dit graag voor je uitzetten bij een specialist. Nu is het zo dat zij in het weekend niet aanwezig zijn en ik ben zelf maandag vrij. Zou je daarom maandag een reminder willen sturen in dit topic? Dan kan een van mijn collega's dit oppakken voor je en met een specialist nakijken waarom deze dubbele berekening steeds voorkomt!
Hi
Er gaat hier inderdaad iets niet goed en ik wil dit graag voor je uitzetten bij een specialist. Nu is het zo dat zij in het weekend niet aanwezig zijn en ik ben zelf maandag vrij. Zou je daarom maandag een reminder willen sturen in dit topic? Dan kan een van mijn collega's dit oppakken voor je en met een specialist nakijken waarom deze dubbele berekening steeds voorkomt!
hey
Excuses voor de meerdere topics, wist niet dat niet.Maar er gaat inderdaad iets niet goeds.
Ze heeft 1 abbonnement, maar moet voor 2 betalen. Ze heeft enkel haar oude abbonemt verlengd en meer niet. Zoals je kunt zien onderaan de factuur word " de basic internet abbonnement" nog steeds verekend. Ze heeft sinds haar verlenging niet een keer de juiste bedrag moeten betalen. Het was eigenlijk de bedoeling voor de eerste 6 maanden €25.
Ik zal maandag een reminder sturen en hopelijk wordt dit probleem een keer opgelost.
Ik neem aan dat zij voor de maand juli dan niks hoeft te betalen aangezien zij nu meer dan het dubbele moet betalen?
Ik moest een reminder plaatsen betreft dubbele factuur. Er is namelijk weer een dubbele factuur afgeschreven bij mijn moeder, dit keer voor de maand juni, zie melding boven. Zoals je helemaal onderaan de factuur kunt zien wordt de " Basic Internet Abbonnement" nog steeds mee verekend, vandaar de dubbele rekening.
Haar klantnummer begint met BTX... (zie mijn profiel)
Dus hierbij de reminder, hopelijk dat een mod dit oppakt en oplost, alvast bedankt.
Hoi
hey
ik heb voor mijn moeder een eigen account aangemaakt met daarin alle info, want ik deed nu alles met mijn eigen account. Zij heeft zelf een topic aangemaakt met alle informatie en berekend wat zei teveel heeft betaald. Hopelijk dat het nu goed komt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.